חוות דעת

הוסף ביקורת

במידה וברצונך להוסיף ביקורת עבור מוצר או שירות שלנו, ניתן למלא תיבות אלה, ואנו נשמח להוסיף את הביקורת לרשימה

5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 ציון משוכלל:

נטע ומשה לאזר

שרות לקוחות שלום
אתמול נתקלנו בבעיה בשלט של המיטה.
התקשרנו לשרות הלקוחות והעובדת רעות קיבלה את פניתנו.
כל הכבוד על הטיפול המסור האכפתיות והרצון לעזור.
רעות והטכנאי חיים פתרו לנו את הבעיה בצורה הטובה ביותר.
הלוואי שבכל שרות לקוחות נזכה לטיפול כזה.

מלכה ויוסי דויטש

תודה לאמיר על השירות המחויך והמקצועי, קנינו !
(זאת ההמלצה הטובה ביותר)
נ.ב גם מני, העובדים נחמדים ונקווה שגם המזרן יוכיח את עצמו
תודה ולהתראות

איה שפר

שלום רב,
לפני מספר חודשים רכשנו מיטה תוצרת essential בסניף הרצליה, באמצעות מירה פריץ.
אין לי מספיק מילים טובות והוקרת תודה לשירות שקיבלנו ממנה.
תקופה ארוכה "הסתובבנו" סביב המיטה, גם בסניף ברחוב הלח"י וגם בסניף הרצליה. אבל, לצערנו המיטה היתה לנו יקרה מידי.
לאחר זמן, באחד הימים התקשרה אליי מירה, מסניף הרצליה, שזכרה שמאוד רציתי את המיטה, ואמרה לי שיש מבצע רכישת מוצרים ללא מע"מ. מבצע זה הפך את רכישת המיטה לאפשרית ובסופו של דבר בזכותה קנינו את המיטה הנחשקת.
ברצוני לציין לשבח ראשית, את תודעת השירות שלה. זה לא מובן מאליו שמוכרת תעקוב ותזכור את הלקוחות ורצונותיהם. בנוסף, הסבלנות, אורך הרוח והנעימות אפיינו את הקשר שלנו איתה.

ניבה

שלום,
שמי ניבה, ברצוני להודות על שירות נפלא שקיבלתי. בתאריך 7/3 היה אצלנו טכנאי בשם חיים. אנחנו גרים בנשר ואפילו סיפר שבא מהדרום, באותו יום גם היתה לו יום הולדת.
בחור מקסים. חשוב לי לציין שהוא היה אדיב, סבלני, קשוב, מקצועי ונעים. הגיע בזמן, פתר את הבעיה, עזר לשדרג ואפילו הציע אופציות להקל על ההמשך. המון המון תודה!

מיכאל (מיקי) ולאה אטיאס

לכבוד

מר אבי ברששת
מנכ"ל הולנדיה
שלום רב,

ברצוני להביע את הערכתי הגבוהה כלפי העובדת שלכם
הגב' דבורה מירילאשוילי כאשר הגעתי לרכוש מיטה
קבלת הפנים לה זכיתי לקבל מהגב' דבורה היתה מאירת פנים
ועל כן, ברצוני להוקיר תודה אישית לגב' דבורה על מקצועיותה,
עזרתה, סבלנותה הרבה, שירותה הטוב היעיל והמסור,
תודה רבה דבורה על כל העזרה והיחס המדהים שקיבלתי ממך !
יישר כח ….!!!

אופירה טיילור

לכבוד
מנכ״ל חברת הולנדיה
להנהלת הרשת וסניף דיזיין סנטר בבני ברק
רציתי לשתף אתכם בזכות שלי להכיר עובד שלכם בשם יעקב אליעזר.
הוא לא זה שמכר לי את המוצרים שקניתי אצלכם, אך במקרה ״נפלתי״ עליו בשיחה טלפונית ומאז יצא לי לשוחח איתו כמה פעמים ויצא לי לפגוש אדם מדהים, עם תודעת שירות גבוהה ולא מוכרת במחוזותינו, קשוב, אכפתי ועושה מעל ומעבר ממה שמצופה ממנו.
אתם צריכים להיות גאים שעובד כמוהו נמנה על הצוות שלכם!

רינה ואדו פרלמן

שלום אילן,
אמנם באיחור אבל כפי שמתבקש, ברצוני להודות לך על השרות שהענקת לאדו ולי.
כאשר הגענו לחנות, היו בידינו כתובות של חנויות נוספות לבדיקת מיטות מתכווננות, אבל לאחר
שעתיים של ניסוי מיטות שונות ובעיקר מזרונים מסוגים שונים, לא נזקקנו יותר לחנויות האחרות.
בסבלנות ובעיקר בידע שהפגנת, הצלחת להעביר אותנו במסלול בחנות היפה עד להחלטה ולחתימה
על ההסכם על קניה.
ובאשר לשרות של החברה, כפי שרשום על המשאית – כפפות לבנות, כך היה.
צוות המובילים, בכפפות לבנות תרתי משמע, התקינו את המיטה במהירות וביעילות. החדר פונה
מכל הקרטונים והניילונים ונשאר נקי כשהיה.
הבטחת שאספקת המיטה תהיה כעבור 6 שבועות וכך היה וכעת אנחנו נהנים מאד ממיטה רחבה, נוחה מאד ויפה.
תודה על השיחה ממך כעבור מספר שבועות לברור שביעות רצוננו ועל היחס במשך כל התהליך.

אבי כהן

שלום מר גדי טל אלון,
מנכ"ל רשת הולנדיה
קוראים לי אבי כהן, אני בן 46 , הייתי בהולנדיה בדן דזיין סנטר.
אני רוצה לומר מספר דברים בשבחו של מר עדי בן חיון , שעובד בסניף הזה שלכם.
השירות במדינת ישראל באופן כללי ידוע שלא מן המשובחים בעולם.
באופן אישי הייתי תקופה ארוכה באירופה, ונחשפתי לשירות קצת אחר.
בהולנדיה בכלל, בכל הסניפים שלכם השירות הוא ברמה גבוהה וניכר שהעובדים אכן מקצועיים, ובאו לעבוד ברצינות ראוייה, וניכר בעבודתם שעברו הכשרה מתאימה.
אני שולח מכתב זה, כי זכיתי לכך שמר עדי בן חיון היה זה שקיבל את פני בסניף שלכם.
אף פעם לא שלחתי מכתב תודה שכזה.
אבל הפעם אני עושה זאת כי מר עדי בן חיון הרשים אותי כל כך, הוא אכן מצדיק את המותג היוקרתי שלכם "הולנדיה".
הוא מסביר בצורה יוצאת מן הכלל, עם הרבה סבלנות. הוא מנסה להציג ללקוח את האפשרויות הטובות ביותר. ובמידה והפריט שהלקוח מחפש לא נמצא אצלו בסניף, הוא יחפש את המוצר הנדרש בסניף אחר שלכם, ויעזור ללקוח לתפור את העסקה המתאימה לו.
בעתיד אני יודע שיש מקום טוב להגיע ולהתייעץ , וכמובן שאני אמליץ לבני משפחתי ולחברי להגיע למקום, ולהתרשם משפע המוצרים היחודיים שלכם.
ואני אמליץ להם להגיע למר עדי בן חיון, על מנת להשלים את חווית הקנייה המושלמת.
אני מקווה שמר עדי בן חיון יעבוד עוד שנים רבות בהולנדיה, ובעתיד ייתקדם לתפקידים בכירים יותר בחברה.

איתמר וויקי גוטהרץ

גדי שלום,
מצאתי לנכון להודות לך בשמי ובשם ויקי רעייתי , על הטיפול והליווי האישי שלך בטיפול בליקוים הרבים שליוו את אספקת מערכת השינה H2 AKINO שרכשנו מהולנדיה .
ה " וויה דלרוזה " שעברנו , "הומתקה" בזכות הליווי האישי שלך הכולל , "ביקור בית" בתשע וחצי בלילה ע"מ לנסות לתקן את המיטה , אין ספור שיחות איתנו , עם שרות לקוחות והצוות הטכני .
נועם הליכותיך , מקצועיותך , טיפולך המסור ורצונך לרצות אותנו כלקוחות של הולנדיה , עממו והנמיכו את אכזבתנו מכל תהליך אספקת מערכת השינה …
מקווים שנמשיך לההנות מ …… " חוויית שינה מושלמת " …………..
שוב , ת ו ד ה ! ! !

גריידי דפנה ושמשון

ברצוני להודות לכל צוות הולנדיה ובמיוחד לאבי מונרוב מסניף בילו על כל העזרה והיעוץ והיחס והשירות הטוב והאדיב שקיבלנו כשרכשנו 2 מיטות מתכווננות. אבי עזר והסביר לנו בצורה יוצאת מן הכלל . תודה על הכל וכן לאלי מסניף ירושלים שבעצם הוא הראשון שרכש אמוני בהולנדיה. מילה טובה גם למובילים שהיו אדיבים ונחמדים. תודה לכולםםםםםםםם

שגיא המר

ביום שישי ה – 20.1.2017 רכשתי מזרן בסניף רמת גן של רשת הולנדיה.
ברצוני לציין לשבח את השירות שקיבלתי ממר עדי בן-חיון.
עדי ליווה אותי במשך כמעט שעתיים(!!) בבדיקת המזרנים השונים, ייעץ לי ועזר לי, באדיבות, נחמדות וסבלנות אין קץ. עד לבחירת הדגם המתאים לי ביותר. בזכותו של עדי, חווית הקניה שקיבלתי בסניף הייתה פשוט מעולה !
רשת הולנדיה יכולה להתברך בעובדים כמו עדי.

נעמה לוק

שמי נעמה לוק, תושבת ירושלים, ורכשתי ממכם מיטת עם מזרון הטמפרור ,אותה קבלתי לפני חודש וחצי, את ההזמנה ביצעתי בחודש אוגוסט, כשאני ובעלי הגענו לחנותכם הנמצאת בקרבת צומת הבנקים בירושלים.
אני כותבת מכיוון שאני מאוד מרוצה מהמיטה ששינתה לגמרי איכות החיים שלי ושל בעלי, מה גם שנעלמו לנו כאבי הגב.
מעבר לעובדה שהמיטה פשוט חלומית ונעימה בצורה יוצאת דופן, חשוב לי לברך ולהודות על השרות שקיבלנו. כשנכנסנו לחנות קיבל אותנו עובד בשם יהודה שהדגים לנו את התחושה באמצעות סרטון ואפשר לנו לנסות את כלל המיטות שבחנות ,
תוך שהוא מסביר את יתרונותיה של טכנולוגיה זו, בסבלנות ועם המון רצון טוב.
יהודה ישב איתנו למעלה משעה וחצי, בסופם נפלה ההחלטה ורכשנו את המיטה.
אני רוצה לשבח את העובד המסור, שהסביר לנו לפרטי פרטים את ההבדלים שבמיטות והתעקש שנרכוש מיטה שמקנה איכות חיים ברמה אחרת.
אין ספק שהוכשר לתת שירות, לענות על שאלות ולספק מענה ראוי מכובד והולם.
יישר כח.

מרתה שיין-הירש

שלום רב,
ברצוני לציין את שביעות רצוני המלאה מהשירות האדיב, המקצועי, העמידה בלוח הזמנים אשר זכיתי להם מחיים ומדימה אשר סיפקו לביתי את המזרנים אשר רכשנו וטיפלו במעמד מזרנינו היישן, התקנת מעצורי רגל וצד וכ"ו.
מיותר לציין, שלצערינו ,שירות מאין זה, נדיר במחוזותינו. הם בהחלט מייצגים נאמנה את תודעת השירות הגבוהה של " הולנדיה", כדוגמת נותני שירות אחרים עימם היינו בקשר,ישראל ומנהל הסניף בירושלים.
דימה וחיים , ראויים לכל הערכה ותקווה שתעבירו משוב זה לידיעתם.
תודה – מלקוחה אשר חזרה לרכוש מזרנים בהולנדיה.

Free WordPress Themes, Free Android Games
heעברית