חוות דעת

הוסף ביקורת

במידה וברצונך להוסיף ביקורת עבור מוצר או שירות שלנו, ניתן למלא תיבות אלה, ואנו נשמח להוסיף את הביקורת לרשימה

5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 ציון משוכלל:

אהובה ויוסי גרעין

לכבוד
אילן זוניס
הולנדיה סניף נשר

בשנה האחרונה אני סובלת מכאבי גב חזקים, שלא מאפשרים לי לישון לילה שלם ברציפות.
הדבר היחיד שעזר לי היה מעבר מהמיטה לכורסה אמריקאית בפוזיציה שבה הרגליים למעלה, מנוחה, חזרה למיטה וחוזר חלילה.
לפני כשבועיים רכשנו 2 מיטות של הולנדיה מדגם "טריו", שבה אפשר להעלות/להוריד את הרגליים והראש.
המיטות מאד נוחות ומפנקות ושיפרו את איכות השינה שלנו.

אנחנו מודים לאיש המכירות – אילן זוניס – שליווה אותנו במהלך ההתלבטויות שלנו ובמהלך הקניה, הראה לנו סוגי מיטות ומזרונים שונים, הסביר לנו בסבלנות על הדגמים השונים והנחה אותנו בבחירת המיטה שמתאימה לנו.
אילן היה ידידותי, קשוב וסבלני וענה על שאלותינו לשביעות רצוננו.
שבוע לאחר הקניה היינו שוב בהולנדיה ואילן נתן לנו טיפים נוספים לשימוש במיטה.

רות גולדברג

חיים שלום,
כבר מספר שנים, בכל מיני תחומים, אני פוגשת, כדברי השיר של נעמי שמר
"אנשים טובים באמצע הדרך, אנשים טובים מאוד,
אנשים טובים יודעים את הדרך, ואיתם אפשר לצעוד"
ומאחר ואני באופיי אובת להודות על הטוב, אני כותבת לך, כבר בפעם הראשונה שהייתי, לא מעט זמן אצלכם ואתה טיפלת בי בסבלנות, ברצון לפתור את הבעיה שלי ובחיוך, שמתי לב לצוות העובדים
המיוחד שלכם, עם תשובת הלב, הנחמדות והאמפטיה ללקוחות, ובפעמים הבאות שהייתי בקשר טלפוני או כשבאתי אליכם אני רוצה לשבח באופן אישי את העובדים המסורים שטיפלו בי – מיכאל, ישראל ואת איציק שהיה אצלי בבית ופתר לי את הבעיה,
וגם אחרי יומיים של מחשבה התקשר אלי לתת לי עוד עצה חשובה.
אין די מילים להודות לכם – תבורכו!

בהרבה הערכה.

אינה ושלום סננס

לצוות הולנדיה תודה רבה
אנו מודים לכם על השירות הנפלא ההכוונה והסבלנות הרבה שהפגנתם כלפינו.
אנו נהנים מבחירתנו, מאיכות המוצרים וכמובן מאיכות השינה.

שוב תודה רבה והמון הצלחה

קארין שגב

שלום לכולם
רכשתי מיטה ממכם מסניף ראשון לציון מדבורה מירילשווילי
דבורה המליצה לי על מיטה מסוימת לקנות שאכן התבררה כהחלטה נכונה עבורי ואני מאוד שמחה על כך אז תודה לך דבורה.
ברצוני גם  להודות ולשבח על התנהלות המובילים (שאת שמם איני יודעת).
הם העלו את המיטה במהירות רבה לבית, בצעו את עבודת ההרכבה ביעילות ומסירות רבה
והשאירו את הבית נקי ללא זכר לעבודתם וכל זה התבצע בחיוך ובסבר פנים יפות ביום חם ביותר.
דווקא המובילים הם אלו שגרמו לחווית הקניה שלי דרככם לטובה יותר ולהרגשה נעימה, ואני יודעת להעריך  זאת בהשוואה למובילים של ספקים אחרים.
אני רוצה שדבריי יועברו לגורמים הרלוונטים וכמובן אליהם כי באמת מגיע להם.

יעל ושאול פלוריאן

לכבוד
הנהלת הולנדיה
סניף חיפה

בתחילה, רכשתי כרית מיוחדת לשינה, שאכן היטיבה עמי. המוכרת בחנותכם, זיוה, שרתה אותי כה יפה והציעה שאנסה גם את המזרונים שלכם. היא פנקה אותי בחדר שקט ונעים והיתה לבבית. כתוצאה מהצעתה זו, החלטנו בעלי ואני לבדוק יחד אפשרות לרכישת מזרון זוגי בחנותכם. חיפשתי כמובן את זיוה בבואנו שוב.
אנו מבקשים לציין כמה נהנינו מהשרות המקצועי כל כך, הסבלני ונעים ההליכות, שנתנה לנו המוכרת בסניף החנות בחיפה-נשר, זיוה.
זיוה שמעה את צרכינו, רצונותינו, ואז הציעה מגוון של אפשרויות לבחירתנו. היא עשתה זאת בנימוס, חביבות, איכפתיות ולבביות. החלטתנו השתהתה לא מעט, אך היא המתינה שנהיה לגמרי בטוחים ולא שינתה לאורך כל משך הקניה את התייחסותה המקבלת והמבינה.
אין לי ספק, כי תרומתה להחלטתנו אכן לרכוש מזרון-היתה עצומה.
המקצועיות שלה עמדה גם במבחן הנסיון. אנו ישנים כבר מספר לילות על המזרון שבחרנו מתוך המלצותיה, ואנו נהנים מכל רגע!
גם לאחר הקנייה, מכיון שהשתהינו עם המשלוח של המזרון לביתנו בשל שיפוצים בלתי צפויים, אליהם נכנסנו בביתנו, זיוה ענתה לפניותינו הטלפוניות לסלולרי האישי שלה, בנושא האספקה ותמיד הרגיעה והשרתה אוירה נינוחה ונעימה במשך שיחותינו.
בורכתם בעובדת למופת! כן יירבו כמותה! למותר לציין, כי אנו נחזור ונבקר בחנותכם ונבקש את שרותיה לקניות נוספות.

יישר כח והצלחה גם בעתיד!

אילן וצבייה אלהרר

אל
יצחק ברססט נשיא ומייסד
אבי ברססט מנכ"ל

אישים יקרים ונכבדים,
הננו, אילן וצבייה אלהרר ממודיעין. מבקשים להביע את תודתנו והתפעלותנו מאמינותכם
ויושרכם שאינן מתאימות למחוזותינו.
ראשית, נציין שסגירת העסקה עמכם בסניף ירושלים לוותה בחשש גדול. שנבע ממפח נפש עם
חברה אחרת שבינה לבין חברת הולנדיה קיים פער איכותי, בינאישי ודרך ארץ אדיר.
ואנחנו זכינו, זכינו לבצע עסקה הוגנת המושתת על אמינות, יחס בינאישי נדירים, איכות ללא
פשרות. והכרות עם אנשים שאינם שייכים לטריטוריית הריהוט. היום אנחנו שגרירים של רצון
טוב בשבילכם ובשביל חברת הולנדיה בישראל.
והכול בזכות בני אדם שבחרו בדרך ארץ, ישראל מרציאנו שדרכו מלמדת על אופיו ועל אמונו
במערכת אותה הוא מייצג. וחיים מנהל סניף ירושלים שפתח ידו גם שלא היה צריך והראה את
מעלותיה של חברת הולנדיה. הבוררת מעשיה, התחייבויותיה ודרכיה לידי מעשה לטוהר מידות.
לא קל לו האדם להודות, ששלם מעט והרבה לקבל, אך אני אחזור, אחזור שוב לסניף ירושלים.
כי זכתה חברת הולנדיה בצוות אדיר, המיצג אותה נאמנה ומראה את איכותה של החברה
הטובה ביותר לחכמת השינה.
יצחק ואבי ברססט היקרים, זכיתי להיות לקוח שלכם ואתם זכיתם בעובדים שזיכו אתכם
בכבוד מלכים. גם המתקינים שזיהו בעיה לא הסתירוה כמו שעשו זאת במקומות אחרים מה
שהביא אותי למסקנה שהדרך שנגלתה לנו היא הדרך שהתוויתם.
ישר כוח, עלו והצליחו הצלחתם להדהים אותנו במעשי ידיכם.

דויד וענת עובד

מר גדי שלום רב,
ברצוני להביע את הערכתי הגבוהה כלפי העובדת שלכם הגב׳ חנה מסניף נשר בחיפה
ביצענו רכישה טלפונית מאילת של מיטה זוגית ורצינו להודות לה
על עזרתה סבלנותה הרבה שירותה הטוב היעיל המסור והאמין וגם לאחר שקיבלנו את המיטה היא ממשיכה לתת לנו שירות אישי אפילו מהנייד האישי שלה. בזכותה זאת  היתה חוויה לרכוש את המיטה.
צוות המובילים כפפות לבנות תרתי משמע התקינו את המיטה במהירות ביעילות ובמקצועיות
תודה

נטע ומשה לאזר

שרות לקוחות שלום
אתמול נתקלנו בבעיה בשלט של המיטה.
התקשרנו לשרות הלקוחות והעובדת רעות קיבלה את פניתנו.
כל הכבוד על הטיפול המסור האכפתיות והרצון לעזור.
רעות והטכנאי חיים פתרו לנו את הבעיה בצורה הטובה ביותר.
הלוואי שבכל שרות לקוחות נזכה לטיפול כזה.

מלכה ויוסי דויטש

תודה לאמיר על השירות המחויך והמקצועי, קנינו !
(זאת ההמלצה הטובה ביותר)
נ.ב גם מני, העובדים נחמדים ונקווה שגם המזרן יוכיח את עצמו
תודה ולהתראות

איה שפר

שלום רב,
לפני מספר חודשים רכשנו מיטה תוצרת essential בסניף הרצליה, באמצעות מירה פריץ.
אין לי מספיק מילים טובות והוקרת תודה לשירות שקיבלנו ממנה.
תקופה ארוכה "הסתובבנו" סביב המיטה, גם בסניף ברחוב הלח"י וגם בסניף הרצליה. אבל, לצערנו המיטה היתה לנו יקרה מידי.
לאחר זמן, באחד הימים התקשרה אליי מירה, מסניף הרצליה, שזכרה שמאוד רציתי את המיטה, ואמרה לי שיש מבצע רכישת מוצרים ללא מע"מ. מבצע זה הפך את רכישת המיטה לאפשרית ובסופו של דבר בזכותה קנינו את המיטה הנחשקת.
ברצוני לציין לשבח ראשית, את תודעת השירות שלה. זה לא מובן מאליו שמוכרת תעקוב ותזכור את הלקוחות ורצונותיהם. בנוסף, הסבלנות, אורך הרוח והנעימות אפיינו את הקשר שלנו איתה.

ניבה

שלום,
שמי ניבה, ברצוני להודות על שירות נפלא שקיבלתי. בתאריך 7/3 היה אצלנו טכנאי בשם חיים. אנחנו גרים בנשר ואפילו סיפר שבא מהדרום, באותו יום גם היתה לו יום הולדת.
בחור מקסים. חשוב לי לציין שהוא היה אדיב, סבלני, קשוב, מקצועי ונעים. הגיע בזמן, פתר את הבעיה, עזר לשדרג ואפילו הציע אופציות להקל על ההמשך. המון המון תודה!

מיכאל (מיקי) ולאה אטיאס

לכבוד

מר אבי ברששת
מנכ"ל הולנדיה
שלום רב,

ברצוני להביע את הערכתי הגבוהה כלפי העובדת שלכם
הגב' דבורה מירילאשוילי כאשר הגעתי לרכוש מיטה
קבלת הפנים לה זכיתי לקבל מהגב' דבורה היתה מאירת פנים
ועל כן, ברצוני להוקיר תודה אישית לגב' דבורה על מקצועיותה,
עזרתה, סבלנותה הרבה, שירותה הטוב היעיל והמסור,
תודה רבה דבורה על כל העזרה והיחס המדהים שקיבלתי ממך !
יישר כח ….!!!

אופירה טיילור

לכבוד
מנכ״ל חברת הולנדיה
להנהלת הרשת וסניף דיזיין סנטר בבני ברק
רציתי לשתף אתכם בזכות שלי להכיר עובד שלכם בשם יעקב אליעזר.
הוא לא זה שמכר לי את המוצרים שקניתי אצלכם, אך במקרה ״נפלתי״ עליו בשיחה טלפונית ומאז יצא לי לשוחח איתו כמה פעמים ויצא לי לפגוש אדם מדהים, עם תודעת שירות גבוהה ולא מוכרת במחוזותינו, קשוב, אכפתי ועושה מעל ומעבר ממה שמצופה ממנו.
אתם צריכים להיות גאים שעובד כמוהו נמנה על הצוות שלכם!

רינה ואדו פרלמן

שלום אילן,
אמנם באיחור אבל כפי שמתבקש, ברצוני להודות לך על השרות שהענקת לאדו ולי.
כאשר הגענו לחנות, היו בידינו כתובות של חנויות נוספות לבדיקת מיטות מתכווננות, אבל לאחר
שעתיים של ניסוי מיטות שונות ובעיקר מזרונים מסוגים שונים, לא נזקקנו יותר לחנויות האחרות.
בסבלנות ובעיקר בידע שהפגנת, הצלחת להעביר אותנו במסלול בחנות היפה עד להחלטה ולחתימה
על ההסכם על קניה.
ובאשר לשרות של החברה, כפי שרשום על המשאית – כפפות לבנות, כך היה.
צוות המובילים, בכפפות לבנות תרתי משמע, התקינו את המיטה במהירות וביעילות. החדר פונה
מכל הקרטונים והניילונים ונשאר נקי כשהיה.
הבטחת שאספקת המיטה תהיה כעבור 6 שבועות וכך היה וכעת אנחנו נהנים מאד ממיטה רחבה, נוחה מאד ויפה.
תודה על השיחה ממך כעבור מספר שבועות לברור שביעות רצוננו ועל היחס במשך כל התהליך.

(WhatsApp)

אבי כהן

שלום מר גדי טל אלון,
מנכ"ל רשת הולנדיה
קוראים לי אבי כהן, אני בן 46 , הייתי בהולנדיה בדן דזיין סנטר.
אני רוצה לומר מספר דברים בשבחו של מר עדי בן חיון , שעובד בסניף הזה שלכם.
השירות במדינת ישראל באופן כללי ידוע שלא מן המשובחים בעולם.
באופן אישי הייתי תקופה ארוכה באירופה, ונחשפתי לשירות קצת אחר.
בהולנדיה בכלל, בכל הסניפים שלכם השירות הוא ברמה גבוהה וניכר שהעובדים אכן מקצועיים, ובאו לעבוד ברצינות ראוייה, וניכר בעבודתם שעברו הכשרה מתאימה.
אני שולח מכתב זה, כי זכיתי לכך שמר עדי בן חיון היה זה שקיבל את פני בסניף שלכם.
אף פעם לא שלחתי מכתב תודה שכזה.
אבל הפעם אני עושה זאת כי מר עדי בן חיון הרשים אותי כל כך, הוא אכן מצדיק את המותג היוקרתי שלכם "הולנדיה".
הוא מסביר בצורה יוצאת מן הכלל, עם הרבה סבלנות. הוא מנסה להציג ללקוח את האפשרויות הטובות ביותר. ובמידה והפריט שהלקוח מחפש לא נמצא אצלו בסניף, הוא יחפש את המוצר הנדרש בסניף אחר שלכם, ויעזור ללקוח לתפור את העסקה המתאימה לו.
בעתיד אני יודע שיש מקום טוב להגיע ולהתייעץ , וכמובן שאני אמליץ לבני משפחתי ולחברי להגיע למקום, ולהתרשם משפע המוצרים היחודיים שלכם.
ואני אמליץ להם להגיע למר עדי בן חיון, על מנת להשלים את חווית הקנייה המושלמת.
אני מקווה שמר עדי בן חיון יעבוד עוד שנים רבות בהולנדיה, ובעתיד ייתקדם לתפקידים בכירים יותר בחברה.

איתמר וויקי גוטהרץ

גדי שלום,
מצאתי לנכון להודות לך בשמי ובשם ויקי רעייתי , על הטיפול והליווי האישי שלך בטיפול בליקוים הרבים שליוו את אספקת מערכת השינה H2 AKINO שרכשנו מהולנדיה .
ה " וויה דלרוזה " שעברנו , "הומתקה" בזכות הליווי האישי שלך הכולל , "ביקור בית" בתשע וחצי בלילה ע"מ לנסות לתקן את המיטה , אין ספור שיחות איתנו , עם שרות לקוחות והצוות הטכני .
נועם הליכותיך , מקצועיותך , טיפולך המסור ורצונך לרצות אותנו כלקוחות של הולנדיה , עממו והנמיכו את אכזבתנו מכל תהליך אספקת מערכת השינה …
מקווים שנמשיך לההנות מ …… " חוויית שינה מושלמת " …………..
שוב , ת ו ד ה ! ! !

גריידי דפנה ושמשון

ברצוני להודות לכל צוות הולנדיה ובמיוחד לאבי מונרוב מסניף בילו על כל העזרה והיעוץ והיחס והשירות הטוב והאדיב שקיבלנו כשרכשנו 2 מיטות מתכווננות. אבי עזר והסביר לנו בצורה יוצאת מן הכלל . תודה על הכל וכן לאלי מסניף ירושלים שבעצם הוא הראשון שרכש אמוני בהולנדיה. מילה טובה גם למובילים שהיו אדיבים ונחמדים. תודה לכולםםםםםםםם

שגיא המר

ביום שישי ה – 20.1.2017 רכשתי מזרן בסניף רמת גן של רשת הולנדיה.
ברצוני לציין לשבח את השירות שקיבלתי ממר עדי בן-חיון.
עדי ליווה אותי במשך כמעט שעתיים(!!) בבדיקת המזרנים השונים, ייעץ לי ועזר לי, באדיבות, נחמדות וסבלנות אין קץ. עד לבחירת הדגם המתאים לי ביותר. בזכותו של עדי, חווית הקניה שקיבלתי בסניף הייתה פשוט מעולה !
רשת הולנדיה יכולה להתברך בעובדים כמו עדי.

נעמה לוק

שמי נעמה לוק, תושבת ירושלים, ורכשתי ממכם מיטת עם מזרון הטמפרור ,אותה קבלתי לפני חודש וחצי, את ההזמנה ביצעתי בחודש אוגוסט, כשאני ובעלי הגענו לחנותכם הנמצאת בקרבת צומת הבנקים בירושלים.
אני כותבת מכיוון שאני מאוד מרוצה מהמיטה ששינתה לגמרי איכות החיים שלי ושל בעלי, מה גם שנעלמו לנו כאבי הגב.
מעבר לעובדה שהמיטה פשוט חלומית ונעימה בצורה יוצאת דופן, חשוב לי לברך ולהודות על השרות שקיבלנו. כשנכנסנו לחנות קיבל אותנו עובד בשם יהודה שהדגים לנו את התחושה באמצעות סרטון ואפשר לנו לנסות את כלל המיטות שבחנות ,
תוך שהוא מסביר את יתרונותיה של טכנולוגיה זו, בסבלנות ועם המון רצון טוב.
יהודה ישב איתנו למעלה משעה וחצי, בסופם נפלה ההחלטה ורכשנו את המיטה.
אני רוצה לשבח את העובד המסור, שהסביר לנו לפרטי פרטים את ההבדלים שבמיטות והתעקש שנרכוש מיטה שמקנה איכות חיים ברמה אחרת.
אין ספק שהוכשר לתת שירות, לענות על שאלות ולספק מענה ראוי מכובד והולם.
יישר כח.

מרתה שיין-הירש

שלום רב,
ברצוני לציין את שביעות רצוני המלאה מהשירות האדיב, המקצועי, העמידה בלוח הזמנים אשר זכיתי להם מחיים ומדימה אשר סיפקו לביתי את המזרנים אשר רכשנו וטיפלו במעמד מזרנינו היישן, התקנת מעצורי רגל וצד וכ"ו.
מיותר לציין, שלצערינו ,שירות מאין זה, נדיר במחוזותינו. הם בהחלט מייצגים נאמנה את תודעת השירות הגבוהה של " הולנדיה", כדוגמת נותני שירות אחרים עימם היינו בקשר,ישראל ומנהל הסניף בירושלים.
דימה וחיים , ראויים לכל הערכה ותקווה שתעבירו משוב זה לידיעתם.
תודה – מלקוחה אשר חזרה לרכוש מזרנים בהולנדיה.

Free WordPress Themes, Free Android Games
heעברית