חוות דעת

הוסף ביקורת

במידה וברצונך להוסיף ביקורת עבור מוצר או שירות שלנו, ניתן למלא תיבות אלה, ואנו נשמח להוסיף את הביקורת לרשימה

5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 ציון משוכלל:

ארנון וויקה פביו

שלום רב
היום 9/10/2017 בסביבות השעה 19:00 הגעתי עם בת זוגתי לסניף ביל"ו סנטר – רחובות, על מנת לקנות כריות.
לקראתנו הגיעה שרה עם חיוך על פניה, הציעה לעזור לנו ליוותה ועזרה לנו לאורך כל השהייה בסניף, הציעה ונתנה לנו להנות מהמזרנים, נתנה לנו חופש ולא הציקה.
ברצוננו לשבח ולהגיד שיש לכם עובדת טובה מאוד. נא להעביר למר אבי ברססט המנכ"ל. שרה אילן מסניף בילו סנטר, רחובות.
אנחנו שוקלים לרכוש את המזרן
טמפור קונטור קול סופרים 160/200 ס"מ.
תודה רבה וחג שמח
ארנון פביו וויקה – מערד.

לאה טננבוים

לחברת הולנדיה
רכשתי מיטה מתכווננת דגם פרפקט U4
ברצוני לציין שמאז שיש לי את המיטה ומזרון טמפור אין לי יותר כאבי גב
אני מודה לישראל וצוות הולנדיה על השירות האדיב המסור והאכפתי.
כן ירבו כמוהם.

בתודה לאה טננבוים.

ענבל ואמיר דהן

לכבוד מנכ"ל הולנדיה
תודה על חווית קניה ועל מוצר משובח
אדון נכבד,
לפני מספר חודשים רכשנו מיטת AUPING מהחנות שלכם ברמת גן (דן דיזיין סנטר).
ברצוני לציין לטובה את השירות שהעניק לנו יעקב אליעזר
במהלך הקניה, הגענו לסניף מספר פעמים, ובכל פעם הוא עמד לרשותנו בסבלנות רבה ועם רצון לייעץ בצורה מלאה, תוך מתן דגש לפרטים ובאופן שהוריד מאתנו כל ספק
שהיה לנו לקראת הרכישה. באחת הפעמים, הוא נשאר איתנו אחרון בסניף, לאחר שעות הפתיחה של הסניף, אף שידע שלא נבצע עסקה באותו יום שישי.
בנוסף, ברצוננו לציין לטובה את האופן המקצועי שבו סופקה המיטה ואת האדיבות של צוות המתקינים.
אנו נהנים מאוד מהמוצר!
שנה טובה וחג שמח!

איילה דוד

"הכל מתחיל משינה טובה"
מבחינתי, הכל מתחיל עם הכרית המופלאה של הולנדיה !!
שנים רבות כולנו בבית משתמשים בכריות טמפור והפכנו למכורים.
אני רוצה להודות לאבי ברססט – מנכל הולנדיה, על השירות שזכיתי לקבל ממך.
זה מסביר את תודעת השירות הגבוה בסניפים.
שנה טובה.

ליאת חתוכה וגולן

דבורה יקרה!
ראשית שתהיה לך ולכל בני משפחתך שנה טובה ומתוקה🍯🍎שנת בריאות, פרנסה טובה, אושר והמון הצלחות🌺🌼🌸

ובהזדמנות זו אני רוצה להודות לך ולדניאל על השירות המדהים שקיבלנו מכם כשהגענו לחנות להתרשם מהמיטות והמזרונים שלכם,
ההסברים שקיבלנו מכם על המזרונים, הסבלנות שלכם לכל השאלות ששאלנו והיחס החם והאישי שקיבלנו מכם לאורך כל הדרך..

האמת שלא חשבנו להוציא סכום גבוה על מיטה ומזרון אבל היום אני משוכנעת שעל איכות ושירות לא מתפשרים!!
אנחנו כל-כך מרוצים, כיף לעלות לישון וקשה לצאת בבוקר מהמיטה..
גם אם נתקלים בבעיה קטנה, שירות הלקוחות שלכם ראוי לשבח וזה לא מובן מאליו,
לא כל חברה מתייחסת בצורה הוגנת ומכבדת את הלקוחות שלה..
אז שוב תודה רבה, שמחה שפגשתי אנשים כמוכם, תודה על הכל!!
אוהבת ליאת ❤

דורון וקלי'ה שמש

בס"ד
לכבוד בעלי חברת הולנדיה אבי היקר !! ומנכ"ל חברת הולנדיה גדי היקר !!
שלום רב,
אני מבקש לשלוח לך גם את האימל שלי ששלחתי באתר שלכם לאחר שברוך ה' הצלחתי לקבל את האימל שלך .
לאחר שפגשנו אני ואישתי את הבעלים של הולנדיה אבי בביקור שלו בסניף בירושלים לפני כשבועיים וחצי בערך (מקווה שהוא יזכור אותנו )
ולא זכרתי להגיד לו את שם העובד שלכם שנתן לנו שירות בסניף בהרצליה טרחתי המון בכדי למצוא את השם שלו בכדי לידע אותכם ואשמח אם תידע אותו גם (שזה המעט שאוכל לעשות עבורו כאות תודה) , ובאמת לאחר לא מעט מאמצים מצאתי .
שמו ברק רוקח !
אני חוזר וחייב לציין בפניך הבחור הזה פשוט נכס יקר שלכם בחברה .
האכפתיות העזרה הדאגה והטיפול שהעניק לנו במשך 2.5 השאירו אותנו פעורי פה .
פעם ראשונה שראינו כזה שירות ואכפתיות , אין לי ספק שעם עובדים כאלו דרככם בעזרת ה' סלולה רק למעלה , עלו והצליחו !!
מההכרות הקצרה שלנו עם אבי הבעלים אני מבין מהיכן עובדים כאלו שואבים את הכוח ולומדים .
בהזדמנות זו אנו מבקשים שוב לאחל לאבי ולך ולמשפחות שלכם שנה טובה שנת בריאות אושר ושמחה אמן !!!
נ.ב. אנא אשמח אם האימל יעבור גם לאבי הבעלים.

בתודה מראש
דורון וקלי'ה שמש
ירושלים
0546600198

אלי חזן

גדי טל אלון שלום,
ברצוני להביא לידיעתך את האופן שבו קיבלתי שרות בעת קניית מזרנים כפי שבוצע מול נטלי – מנהלת חנות הולנדיה באר-שבע.
מעבר למקצועיות, האדיבות, והאווירה החיובית, נטלי טיפלה באופן אישי, ועל הצד הטוב ביותר, גם לאחר הקנייה בבעיה שהתעוררה (ביקשתי לבצע החלפת מזרן), בצורה שאינה נפוצה לצערי במקומותינו.
כרשת יקרה, שלא הייתה לה נוכחות בבאר-שבע עד כה, צפויים לכם חבלי קליטה ארוכים, בצורה של "מפה לאוזן" "חבר מביא חבר", להערכתי תוך כשנתיים גם הסניף יהפוך לרווחי ומצדיק את עצמו, ורמת שרות שכפי שקיבלתי היא זו שתקרב אתכם ליעד זה.
אודה לך על כך שתביא לידיעת העובדת את תוכן מכתבי זה.
בברכה,

אופיר שרון

לכבוד חברת הולנדיה
בעודי מסתובב בחנות הולנדיה
שרת אותי אלי שמש ונתן לי שירות אדיב ומקצועי מאוד סבלני ואיכותי.
החברה היו נחמדים ואדיבים ואפילו כיבדו אותי בשוקולד.
היה כיף ונחמד, שירות טוב ומאחל לכם להמשיך כך
שנה טובה לכולם

אוריה ועופר מטלון

שלום רב,

אתמול בצהריים התקשרנו למוקד הלקוחות של הולנדיה על מנת להזמין טכנאי שיתקן את המיטה שלנו.
חן ענתה לנו בנדיבות וניסתה לעזור לנו עם המון סבלנות לתקן את התקלה בעצמנו משום שחשה שהתקלה אינה מצריכה הבאת טכנאי במיוחד.
הדרכתה הסבלנית ותבונתה עזרה לנו לפתור את הבעיה בעצמנו ואכן נחסך מאיתנו להזמין טכנאי.
נדיר להיתקל באנשי שירות כמו חן. בעינינו, אין נציגה ראויה ממנה לחברה מכובדת כמו ״הולנדיה״.

בתודה ובהערכה,

שלומי יפרח

המשפחה שלי כולה ישנים על מיטות הולנדיה מאז 2001 ובכל פעם שרצינו להתחדש חזרנו להולנדיה בשל איכות המוצר ובעיקר השירות הנדיב והמשפחתי.
לאחרונה רכשנו מיטות שינה טריו בחנות שלכם בראשל"צ ומי הצליח למכור לנו את המיטה מי אם לא גב' דבורה מירשוולי- מנהלת הסניף.
אני רוצה לשבח את דבי בשל הסבלנות שגילתה בתהליך המכירה, מציאת פתרונות מחוץ לקופסא ,שירות  אדיב ונעים , ליווי בכל התהליך ואחרי ,תמיכה ניהולית בעובדים החדשים בחנות ,מצאנו אוזן קשבת גם לאחר קבלת המיטה וטיפול מול שירות הלקוחות והכל כדי שנרגיש בבית , גילינו אשה עם לב רחב  שנותנת ללקוח הכל כדי שיהנה מהרכישה  ומהמוצר. אשה /מנהלת דוגמא למופת שמחנו להכיר את דבי ודאגנו לצרף לפחות שלוש משפחות למשפחת הולנדיה.

מאיתנו רות שלומי ונועם יפרח

אורי ומאירה דרור

ברצוני לציין לשבח את העובד שלכם
אבי מסניף בילו על השירות המדהים שקיבלנו ממנו על הסבלנות והסובלנות על זה שהוא לא היה מוכן לאבד אותנו כלקוחות ויצר קשר כל יום לוודא שאנחנו באים לקנות את מזרן.
על כך שלאחר שהזמנו לא יכולנו לעמוד בתקופה כל כך ארוכה ללא מזרן עד שיגיע כמעט שלושה שבועות התקשרנו אליו לביטול עיסקה לאחר פחות משבוע אבי היה נינוח לא פסל אותנו הבין את המצוקה ואמר לנו תנו לי עד הבוקר ואחזור עם תשובה.
בבוקר נתתי תזכורת לאבי למרות שלא היה צורך הוא אמר שהוא לא מרפה ומטפל בכך.
בשעות הצהריים קיבלתי טלפון ממרכז הזמנות שנאמר לי שביום חמישי 31.8 יגיע אלינו המזרן לרגע לא האמנתי למשמע אוזניי
רק לחדד את העיניין ב 21.8 הוזמן המזרן
והיום 31.8 צריך להגיע אליי המזרן וסופסופ נישן כמו שצריך, אז תודה לחברת הולנדיה על השירות הזריזות והאכפתיות
תודה לאבי שבלי הסבלנות שלו והאכפתיות וההתמדה לא היינו רוכשים מזרן מהולנדיה או היינו מבטלים את העיסקה
אז תודה לכם

מאיר ושרון סוויסה

אל
בעלי חברת הולנדיה – אבי ברססט
הנהלת הולנדיה

מכתב תודה והערכה לנציגת המכירות שרה אילן סניף בילו
• בעקבות סקר שוק וחיפוש באינטרנט ובמקביל שיחות עם חברים החלטתי אני ואשתי להיכנס לסניף בילו במטרה לרכוש מיטה זוגית.
• בסניף פגשנו באשת מכירות מקסימה – שרה אילן – שליוותה אותנו בביקור הראשון בחנות ומאז בכול שאר הביקורים.
• לציין כי לאחר הביקור השני אני ואשתי גיבשנו החלטה, וקנינו רק לילד מיטה וזאת בעקבות המחיר הגבוה (מבחינתנו) למיטה אותה רצינו.
• חשוב להבהיר כי היחס החם והאישי לו זכינו אני ובני משפחתי מחמם את הלב ונותן תחושת בטחון ושיש על מי לסמוך.
• אני חייב לציין בפניך את העובדה ששרה ליוותה אותי בווטסאפ הרבה מעבר לזמני העבודה שלה ונתנה מענה לכול שאלה עוד בקניה הראשונה לילד.
• אז כן, עברו למעלה מחודשיים מהקניה הראשונה ואין ספק כי המיטה אותה רכשתי לילד בזכות שרה עושה פלאים – הילד הפסיק להתלונן על כאבי הגב.
• שרה, לא שכחה אותנו ולפתע אני מקבל הודעת ווטסאפ כי המיטה אותה אני ואשתי כול כך רצינו נמצאת כרגע במבצע והמחיר מתאים לנו מאוד וכן ישר מיהרתי לספר לאשתי ונגשנו יחד חזרה לסניף ביום שישי.
• עוד בהגעה אני ואשתי שוחחנו והחלטנו כי אם שרה לא בחנות רק נבחר צבע ונחזור אח"כ לסגור עסקה בנוכחותה בלבד שהגענו לסניף שרה הייתה כמובן שקיבלנו יחס מקצועי חם ואוהב ורכשנו את המיטה אותה רצינו.
• חברת הולנדיה – יכולה רק להתגאות בעובדים כאלה, נתינה אין סופית, חום ואהבה, מקצועיות, סובלנות למיליון שאלות, והדבר החשוב ביותר שמירה על קשר רציף וענייני תוך כדי עדכון במבצעים.
• אכפתיות, מחלק חוות לצד שירות מקצועי ואמין, זה המתכון להצלחת החברה.
• שרה זה המקום להוקיר לך תודה ולהודות לך על שזכרת אותי ואת אשתי, אין ספק שבזכותך נהנה משינה טובה יותר.

ורוניקה סבשינסקי

שלום מר גדי טל אלון ,
מנכ"ל רשת הולנדיה

קוראים לי ורוניקה סבשינסקי ,  הייתי  בהולנדיה בסניף בילו סנטר.
אני רוצה לומר מספר דברים בשבחו של מר אבי מונרוב שעובד בסניף  זה.
אני עושה זאת כי מר אבי מונרוב הרשים אותי כל כך , הוא אכן מצדיק את השם שלכם.
הוא מסביר בצורה יוצאת מן הכלל , עם הרבה סבלנות. הוא מנסה להציג ללקוח את האפשרויות  הטובות ביותר. ובמידה והפריט שהלקוח מחפש לא נמצא אצלו בסניף,
הוא יחפש את המוצר הנדרש בסניף אחר ויעזור ללקוח לקבל את העסקה המתאימה לו.
אני ממליצה לבני משפחתי ולחברי להגיע לסניף הולנדיה בילו סנטר לאבי מונרוב.
אני מקווה שמר אבי מונרוב יעבוד עוד שנים רבות בהולנדיה , ובעתיד יתקדם לתפקידים בכירים  יותר בחברה.

אלפנדרי ורדה ומשה

מילה קטנה והערכה גדולה.
ברצוננו להביע את תודתנו מכל הלב ובהערכה רבה מאוד לנציגת מכירות, בחנות הולנדיה סניף בילו.
הגברת אליזבטה ויאזובסקי.
על השרות הנפלא שקיבלנו, במקצועיות ובמומחיות רבה בתשומת לב לפרטים הקטנים ביותר, בצורה יסודית תוך הבנה לצרכינו האישיים. על החריצות במתן השרות והסבלנות שראויה להערצה, על השקעה במאמץ ובמהירות התגובה. וכל זאת ברוגע ובשלווה.
ברכות לחברת הולנדיה שהתברכה באישה כזו.
על כל זה ברצוננו להביע את תודתנו .

בברכה

יוחננוף חגית

נכנסתי לסניף "הולנדיה" בראשון לציון, בחיפוש אחר ספה לסלון.
יוסף פרז, מנהל הסניף, עזר לי לאתר את הסלון שהתאים לי, ישב איתי במשרדו בסבלנות ובאריכות רוח, ייעץ והמליץ בחום ובחיוך.
נהניתי משרותו המקצועי של יוסף, ועוד יותר, מחברתו. יוסף עשה כל שביכולתו לעזור לי, ובאותו יום הסלון שרציתי הועבר לביתי.
תענוג לפגוש באדם מקסים כמוהו. והספה? מקסימה אף היא.
בברכה והצלחה,

אהובה ויוסי גרעין

לכבוד
אילן זוניס
הולנדיה סניף נשר

בשנה האחרונה אני סובלת מכאבי גב חזקים, שלא מאפשרים לי לישון לילה שלם ברציפות.
הדבר היחיד שעזר לי היה מעבר מהמיטה לכורסה אמריקאית בפוזיציה שבה הרגליים למעלה, מנוחה, חזרה למיטה וחוזר חלילה.
לפני כשבועיים רכשנו 2 מיטות של הולנדיה מדגם "טריו", שבה אפשר להעלות/להוריד את הרגליים והראש.
המיטות מאד נוחות ומפנקות ושיפרו את איכות השינה שלנו.

אנחנו מודים לאיש המכירות – אילן זוניס – שליווה אותנו במהלך ההתלבטויות שלנו ובמהלך הקניה, הראה לנו סוגי מיטות ומזרונים שונים, הסביר לנו בסבלנות על הדגמים השונים והנחה אותנו בבחירת המיטה שמתאימה לנו.
אילן היה ידידותי, קשוב וסבלני וענה על שאלותינו לשביעות רצוננו.
שבוע לאחר הקניה היינו שוב בהולנדיה ואילן נתן לנו טיפים נוספים לשימוש במיטה.

רות גולדברג

חיים שלום,
כבר מספר שנים, בכל מיני תחומים, אני פוגשת, כדברי השיר של נעמי שמר
"אנשים טובים באמצע הדרך, אנשים טובים מאוד,
אנשים טובים יודעים את הדרך, ואיתם אפשר לצעוד"
ומאחר ואני באופיי אובת להודות על הטוב, אני כותבת לך, כבר בפעם הראשונה שהייתי, לא מעט זמן אצלכם ואתה טיפלת בי בסבלנות, ברצון לפתור את הבעיה שלי ובחיוך, שמתי לב לצוות העובדים
המיוחד שלכם, עם תשובת הלב, הנחמדות והאמפטיה ללקוחות, ובפעמים הבאות שהייתי בקשר טלפוני או כשבאתי אליכם אני רוצה לשבח באופן אישי את העובדים המסורים שטיפלו בי – מיכאל, ישראל ואת איציק שהיה אצלי בבית ופתר לי את הבעיה,
וגם אחרי יומיים של מחשבה התקשר אלי לתת לי עוד עצה חשובה.
אין די מילים להודות לכם – תבורכו!

בהרבה הערכה.

אינה ושלום סננס

לצוות הולנדיה תודה רבה
אנו מודים לכם על השירות הנפלא ההכוונה והסבלנות הרבה שהפגנתם כלפינו.
אנו נהנים מבחירתנו, מאיכות המוצרים וכמובן מאיכות השינה.

שוב תודה רבה והמון הצלחה

קארין שגב

שלום לכולם
רכשתי מיטה ממכם מסניף ראשון לציון מדבורה מירילשווילי
דבורה המליצה לי על מיטה מסוימת לקנות שאכן התבררה כהחלטה נכונה עבורי ואני מאוד שמחה על כך אז תודה לך דבורה.
ברצוני גם  להודות ולשבח על התנהלות המובילים (שאת שמם איני יודעת).
הם העלו את המיטה במהירות רבה לבית, בצעו את עבודת ההרכבה ביעילות ומסירות רבה
והשאירו את הבית נקי ללא זכר לעבודתם וכל זה התבצע בחיוך ובסבר פנים יפות ביום חם ביותר.
דווקא המובילים הם אלו שגרמו לחווית הקניה שלי דרככם לטובה יותר ולהרגשה נעימה, ואני יודעת להעריך  זאת בהשוואה למובילים של ספקים אחרים.
אני רוצה שדבריי יועברו לגורמים הרלוונטים וכמובן אליהם כי באמת מגיע להם.

יעל ושאול פלוריאן

לכבוד
הנהלת הולנדיה
סניף חיפה

בתחילה, רכשתי כרית מיוחדת לשינה, שאכן היטיבה עמי. המוכרת בחנותכם, זיוה, שרתה אותי כה יפה והציעה שאנסה גם את המזרונים שלכם. היא פנקה אותי בחדר שקט ונעים והיתה לבבית. כתוצאה מהצעתה זו, החלטנו בעלי ואני לבדוק יחד אפשרות לרכישת מזרון זוגי בחנותכם. חיפשתי כמובן את זיוה בבואנו שוב.
אנו מבקשים לציין כמה נהנינו מהשרות המקצועי כל כך, הסבלני ונעים ההליכות, שנתנה לנו המוכרת בסניף החנות בחיפה-נשר, זיוה.
זיוה שמעה את צרכינו, רצונותינו, ואז הציעה מגוון של אפשרויות לבחירתנו. היא עשתה זאת בנימוס, חביבות, איכפתיות ולבביות. החלטתנו השתהתה לא מעט, אך היא המתינה שנהיה לגמרי בטוחים ולא שינתה לאורך כל משך הקניה את התייחסותה המקבלת והמבינה.
אין לי ספק, כי תרומתה להחלטתנו אכן לרכוש מזרון-היתה עצומה.
המקצועיות שלה עמדה גם במבחן הנסיון. אנו ישנים כבר מספר לילות על המזרון שבחרנו מתוך המלצותיה, ואנו נהנים מכל רגע!
גם לאחר הקנייה, מכיון שהשתהינו עם המשלוח של המזרון לביתנו בשל שיפוצים בלתי צפויים, אליהם נכנסנו בביתנו, זיוה ענתה לפניותינו הטלפוניות לסלולרי האישי שלה, בנושא האספקה ותמיד הרגיעה והשרתה אוירה נינוחה ונעימה במשך שיחותינו.
בורכתם בעובדת למופת! כן יירבו כמותה! למותר לציין, כי אנו נחזור ונבקר בחנותכם ונבקש את שרותיה לקניות נוספות.

יישר כח והצלחה גם בעתיד!

אילן וצבייה אלהרר

אל
יצחק ברססט נשיא ומייסד
אבי ברססט מנכ"ל

אישים יקרים ונכבדים,
הננו, אילן וצבייה אלהרר ממודיעין. מבקשים להביע את תודתנו והתפעלותנו מאמינותכם
ויושרכם שאינן מתאימות למחוזותינו.
ראשית, נציין שסגירת העסקה עמכם בסניף ירושלים לוותה בחשש גדול. שנבע ממפח נפש עם
חברה אחרת שבינה לבין חברת הולנדיה קיים פער איכותי, בינאישי ודרך ארץ אדיר.
ואנחנו זכינו, זכינו לבצע עסקה הוגנת המושתת על אמינות, יחס בינאישי נדירים, איכות ללא
פשרות. והכרות עם אנשים שאינם שייכים לטריטוריית הריהוט. היום אנחנו שגרירים של רצון
טוב בשבילכם ובשביל חברת הולנדיה בישראל.
והכול בזכות בני אדם שבחרו בדרך ארץ, ישראל מרציאנו שדרכו מלמדת על אופיו ועל אמונו
במערכת אותה הוא מייצג. וחיים מנהל סניף ירושלים שפתח ידו גם שלא היה צריך והראה את
מעלותיה של חברת הולנדיה. הבוררת מעשיה, התחייבויותיה ודרכיה לידי מעשה לטוהר מידות.
לא קל לו האדם להודות, ששלם מעט והרבה לקבל, אך אני אחזור, אחזור שוב לסניף ירושלים.
כי זכתה חברת הולנדיה בצוות אדיר, המיצג אותה נאמנה ומראה את איכותה של החברה
הטובה ביותר לחכמת השינה.
יצחק ואבי ברססט היקרים, זכיתי להיות לקוח שלכם ואתם זכיתם בעובדים שזיכו אתכם
בכבוד מלכים. גם המתקינים שזיהו בעיה לא הסתירוה כמו שעשו זאת במקומות אחרים מה
שהביא אותי למסקנה שהדרך שנגלתה לנו היא הדרך שהתוויתם.
ישר כוח, עלו והצליחו הצלחתם להדהים אותנו במעשי ידיכם.

דויד וענת עובד

מר גדי שלום רב,
ברצוני להביע את הערכתי הגבוהה כלפי העובדת שלכם הגב׳ חנה מסניף נשר בחיפה
ביצענו רכישה טלפונית מאילת של מיטה זוגית ורצינו להודות לה
על עזרתה סבלנותה הרבה שירותה הטוב היעיל המסור והאמין וגם לאחר שקיבלנו את המיטה היא ממשיכה לתת לנו שירות אישי אפילו מהנייד האישי שלה. בזכותה זאת  היתה חוויה לרכוש את המיטה.
צוות המובילים כפפות לבנות תרתי משמע התקינו את המיטה במהירות ביעילות ובמקצועיות
תודה

נטע ומשה לאזר

שרות לקוחות שלום
אתמול נתקלנו בבעיה בשלט של המיטה.
התקשרנו לשרות הלקוחות והעובדת רעות קיבלה את פניתנו.
כל הכבוד על הטיפול המסור האכפתיות והרצון לעזור.
רעות והטכנאי חיים פתרו לנו את הבעיה בצורה הטובה ביותר.
הלוואי שבכל שרות לקוחות נזכה לטיפול כזה.

מלכה ויוסי דויטש

תודה לאמיר על השירות המחויך והמקצועי, קנינו !
(זאת ההמלצה הטובה ביותר)
נ.ב גם מני, העובדים נחמדים ונקווה שגם המזרן יוכיח את עצמו
תודה ולהתראות

איה שפר

שלום רב,
לפני מספר חודשים רכשנו מיטה תוצרת essential בסניף הרצליה, באמצעות מירה פריץ.
אין לי מספיק מילים טובות והוקרת תודה לשירות שקיבלנו ממנה.
תקופה ארוכה "הסתובבנו" סביב המיטה, גם בסניף ברחוב הלח"י וגם בסניף הרצליה. אבל, לצערנו המיטה היתה לנו יקרה מידי.
לאחר זמן, באחד הימים התקשרה אליי מירה, מסניף הרצליה, שזכרה שמאוד רציתי את המיטה, ואמרה לי שיש מבצע רכישת מוצרים ללא מע"מ. מבצע זה הפך את רכישת המיטה לאפשרית ובסופו של דבר בזכותה קנינו את המיטה הנחשקת.
ברצוני לציין לשבח ראשית, את תודעת השירות שלה. זה לא מובן מאליו שמוכרת תעקוב ותזכור את הלקוחות ורצונותיהם. בנוסף, הסבלנות, אורך הרוח והנעימות אפיינו את הקשר שלנו איתה.

ניבה

שלום,
שמי ניבה, ברצוני להודות על שירות נפלא שקיבלתי. בתאריך 7/3 היה אצלנו טכנאי בשם חיים. אנחנו גרים בנשר ואפילו סיפר שבא מהדרום, באותו יום גם היתה לו יום הולדת.
בחור מקסים. חשוב לי לציין שהוא היה אדיב, סבלני, קשוב, מקצועי ונעים. הגיע בזמן, פתר את הבעיה, עזר לשדרג ואפילו הציע אופציות להקל על ההמשך. המון המון תודה!

מיכאל (מיקי) ולאה אטיאס

לכבוד

מר אבי ברששת
מנכ"ל הולנדיה
שלום רב,

ברצוני להביע את הערכתי הגבוהה כלפי העובדת שלכם
הגב' דבורה מירילאשוילי כאשר הגעתי לרכוש מיטה
קבלת הפנים לה זכיתי לקבל מהגב' דבורה היתה מאירת פנים
ועל כן, ברצוני להוקיר תודה אישית לגב' דבורה על מקצועיותה,
עזרתה, סבלנותה הרבה, שירותה הטוב היעיל והמסור,
תודה רבה דבורה על כל העזרה והיחס המדהים שקיבלתי ממך !
יישר כח ….!!!

אופירה טיילור

לכבוד
מנכ״ל חברת הולנדיה
להנהלת הרשת וסניף דיזיין סנטר בבני ברק
רציתי לשתף אתכם בזכות שלי להכיר עובד שלכם בשם יעקב אליעזר.
הוא לא זה שמכר לי את המוצרים שקניתי אצלכם, אך במקרה ״נפלתי״ עליו בשיחה טלפונית ומאז יצא לי לשוחח איתו כמה פעמים ויצא לי לפגוש אדם מדהים, עם תודעת שירות גבוהה ולא מוכרת במחוזותינו, קשוב, אכפתי ועושה מעל ומעבר ממה שמצופה ממנו.
אתם צריכים להיות גאים שעובד כמוהו נמנה על הצוות שלכם!

רינה ואדו פרלמן

שלום אילן,
אמנם באיחור אבל כפי שמתבקש, ברצוני להודות לך על השרות שהענקת לאדו ולי.
כאשר הגענו לחנות, היו בידינו כתובות של חנויות נוספות לבדיקת מיטות מתכווננות, אבל לאחר
שעתיים של ניסוי מיטות שונות ובעיקר מזרונים מסוגים שונים, לא נזקקנו יותר לחנויות האחרות.
בסבלנות ובעיקר בידע שהפגנת, הצלחת להעביר אותנו במסלול בחנות היפה עד להחלטה ולחתימה
על ההסכם על קניה.
ובאשר לשרות של החברה, כפי שרשום על המשאית – כפפות לבנות, כך היה.
צוות המובילים, בכפפות לבנות תרתי משמע, התקינו את המיטה במהירות וביעילות. החדר פונה
מכל הקרטונים והניילונים ונשאר נקי כשהיה.
הבטחת שאספקת המיטה תהיה כעבור 6 שבועות וכך היה וכעת אנחנו נהנים מאד ממיטה רחבה, נוחה מאד ויפה.
תודה על השיחה ממך כעבור מספר שבועות לברור שביעות רצוננו ועל היחס במשך כל התהליך.

(WhatsApp)

אבי כהן

שלום מר גדי טל אלון,
מנכ"ל רשת הולנדיה
קוראים לי אבי כהן, אני בן 46 , הייתי בהולנדיה בדן דזיין סנטר.
אני רוצה לומר מספר דברים בשבחו של מר עדי בן חיון , שעובד בסניף הזה שלכם.
השירות במדינת ישראל באופן כללי ידוע שלא מן המשובחים בעולם.
באופן אישי הייתי תקופה ארוכה באירופה, ונחשפתי לשירות קצת אחר.
בהולנדיה בכלל, בכל הסניפים שלכם השירות הוא ברמה גבוהה וניכר שהעובדים אכן מקצועיים, ובאו לעבוד ברצינות ראוייה, וניכר בעבודתם שעברו הכשרה מתאימה.
אני שולח מכתב זה, כי זכיתי לכך שמר עדי בן חיון היה זה שקיבל את פני בסניף שלכם.
אף פעם לא שלחתי מכתב תודה שכזה.
אבל הפעם אני עושה זאת כי מר עדי בן חיון הרשים אותי כל כך, הוא אכן מצדיק את המותג היוקרתי שלכם "הולנדיה".
הוא מסביר בצורה יוצאת מן הכלל, עם הרבה סבלנות. הוא מנסה להציג ללקוח את האפשרויות הטובות ביותר. ובמידה והפריט שהלקוח מחפש לא נמצא אצלו בסניף, הוא יחפש את המוצר הנדרש בסניף אחר שלכם, ויעזור ללקוח לתפור את העסקה המתאימה לו.
בעתיד אני יודע שיש מקום טוב להגיע ולהתייעץ , וכמובן שאני אמליץ לבני משפחתי ולחברי להגיע למקום, ולהתרשם משפע המוצרים היחודיים שלכם.
ואני אמליץ להם להגיע למר עדי בן חיון, על מנת להשלים את חווית הקנייה המושלמת.
אני מקווה שמר עדי בן חיון יעבוד עוד שנים רבות בהולנדיה, ובעתיד ייתקדם לתפקידים בכירים יותר בחברה.

איתמר וויקי גוטהרץ

גדי שלום,
מצאתי לנכון להודות לך בשמי ובשם ויקי רעייתי , על הטיפול והליווי האישי שלך בטיפול בליקוים הרבים שליוו את אספקת מערכת השינה H2 AKINO שרכשנו מהולנדיה .
ה " וויה דלרוזה " שעברנו , "הומתקה" בזכות הליווי האישי שלך הכולל , "ביקור בית" בתשע וחצי בלילה ע"מ לנסות לתקן את המיטה , אין ספור שיחות איתנו , עם שרות לקוחות והצוות הטכני .
נועם הליכותיך , מקצועיותך , טיפולך המסור ורצונך לרצות אותנו כלקוחות של הולנדיה , עממו והנמיכו את אכזבתנו מכל תהליך אספקת מערכת השינה …
מקווים שנמשיך לההנות מ …… " חוויית שינה מושלמת " …………..
שוב , ת ו ד ה ! ! !

גריידי דפנה ושמשון

ברצוני להודות לכל צוות הולנדיה ובמיוחד לאבי מונרוב מסניף בילו על כל העזרה והיעוץ והיחס והשירות הטוב והאדיב שקיבלנו כשרכשנו 2 מיטות מתכווננות. אבי עזר והסביר לנו בצורה יוצאת מן הכלל . תודה על הכל וכן לאלי מסניף ירושלים שבעצם הוא הראשון שרכש אמוני בהולנדיה. מילה טובה גם למובילים שהיו אדיבים ונחמדים. תודה לכולםםםםםםםם

שגיא המר

ביום שישי ה – 20.1.2017 רכשתי מזרן בסניף רמת גן של רשת הולנדיה.
ברצוני לציין לשבח את השירות שקיבלתי ממר עדי בן-חיון.
עדי ליווה אותי במשך כמעט שעתיים(!!) בבדיקת המזרנים השונים, ייעץ לי ועזר לי, באדיבות, נחמדות וסבלנות אין קץ. עד לבחירת הדגם המתאים לי ביותר. בזכותו של עדי, חווית הקניה שקיבלתי בסניף הייתה פשוט מעולה !
רשת הולנדיה יכולה להתברך בעובדים כמו עדי.

נעמה לוק

שמי נעמה לוק, תושבת ירושלים, ורכשתי ממכם מיטת עם מזרון הטמפרור ,אותה קבלתי לפני חודש וחצי, את ההזמנה ביצעתי בחודש אוגוסט, כשאני ובעלי הגענו לחנותכם הנמצאת בקרבת צומת הבנקים בירושלים.
אני כותבת מכיוון שאני מאוד מרוצה מהמיטה ששינתה לגמרי איכות החיים שלי ושל בעלי, מה גם שנעלמו לנו כאבי הגב.
מעבר לעובדה שהמיטה פשוט חלומית ונעימה בצורה יוצאת דופן, חשוב לי לברך ולהודות על השרות שקיבלנו. כשנכנסנו לחנות קיבל אותנו עובד בשם יהודה שהדגים לנו את התחושה באמצעות סרטון ואפשר לנו לנסות את כלל המיטות שבחנות ,
תוך שהוא מסביר את יתרונותיה של טכנולוגיה זו, בסבלנות ועם המון רצון טוב.
יהודה ישב איתנו למעלה משעה וחצי, בסופם נפלה ההחלטה ורכשנו את המיטה.
אני רוצה לשבח את העובד המסור, שהסביר לנו לפרטי פרטים את ההבדלים שבמיטות והתעקש שנרכוש מיטה שמקנה איכות חיים ברמה אחרת.
אין ספק שהוכשר לתת שירות, לענות על שאלות ולספק מענה ראוי מכובד והולם.
יישר כח.

מרתה שיין-הירש

שלום רב,
ברצוני לציין את שביעות רצוני המלאה מהשירות האדיב, המקצועי, העמידה בלוח הזמנים אשר זכיתי להם מחיים ומדימה אשר סיפקו לביתי את המזרנים אשר רכשנו וטיפלו במעמד מזרנינו היישן, התקנת מעצורי רגל וצד וכ"ו.
מיותר לציין, שלצערינו ,שירות מאין זה, נדיר במחוזותינו. הם בהחלט מייצגים נאמנה את תודעת השירות הגבוהה של " הולנדיה", כדוגמת נותני שירות אחרים עימם היינו בקשר,ישראל ומנהל הסניף בירושלים.
דימה וחיים , ראויים לכל הערכה ותקווה שתעבירו משוב זה לידיעתם.
תודה – מלקוחה אשר חזרה לרכוש מזרנים בהולנדיה.

Free WordPress Themes, Free Android Games
heעברית