שמיכת קיץ Bella Donna - מבצע יום הולדת

הטבת יום הולדת בלעדית לילידי חודש יולי

שמיכת קיץ מרעננת ללילות הקיץ החמים. השמיכה עשויה מכותנה איכותית במיוחד עם בקרת האקלים של Tencel® ואלו-וורה עם פרוטאין משי ומהווה תוספת אלגנטית לכל חדר שינה.

מבצע
מבצע
בחירת גודל
בחירת צבע
מחיר:  470      במקום: 711
בקרת אקלים
החלום עומד להתגשם עבור כל אותם אלה שתמיד חלמו על שינה מרעננת בלילות הקיץ החמים. בזכות סיב הצלולוזה הטבעי של Tencel®, שמיכת הבלה דונה הקיצית משלבת בקרת אקלים מתוחכמת כדי לוודא שתיהנו מסביבת שינה יבשה ומטמפרטורות נעימות. הסיבים המיוחדים סופגים לחות בצורה יעילה ובכך מפחיתים את כמות החיידקים והריחות הלא נעימים. צידה הפנימי של השמיכה עשוי כותנת ג'רזי באיכות גבוהה שמועשרת בצורה טבעית באלו-וורה ובפרוטאין משי.
פרקטית ורב-שימושי
שמיכת הקיץ בלה דונה תוכננה כך שניתן יהיה להשתמש בה ללא כיסוי. השמיכה מהווה תוספת מרשימה לכל חדר שינה והיא גם שמיכה כיפית ואינטימית אם רוצים להתכרבל איתה על הספה. והכי חשוב: בגלל גודלה הנוח, קל לקחת אותה לכל טיול.
קלה לניקוי
זה מאוד מפתיע עד כמה קל לשמור על שמיכת הבלה דונה שלך תיראה תמיד במצב עילאי. יש לכבס אותה בבוקר בטמפרטורה של 60 מעלות, לאחר מכן להכניס אותה למייבש או לתלות אותה לייבוש, ואז היא שוב מוכנה לשימוש בערב.

Tencel® בר-קיימה

Tencel® מופק מקליפות גזע עץ, סיבי העץ מגיעים כולם מיערות מתחדשים. החומר עשוי כולו מחומרים מתכלים ואינו מכיל שום תוספים כימיים. העץ מגיע כולו מיערות מחודשים.

שאלות נפוצות

מידי ממלאי עד 14 ימי עסקים

המבצע בתוקף עד ה- 31.7.2021

חוות דעת - שמיכת קיץ Bella Donna - מבצע יום הולדת
אנו משפרים ומשכללים את מוצרינו כשאנו יודעים את דעתכם הכנה על המוצר שרכשתם.
הוסיפו בבקשה חוות דעתכם מניסיון ושימוש במוצר שרכשתם

מפת סניפים
מפת סניפים מובייל
  • שמיכת קיץ Bella Donna - מבצע יום הולדת
    470
  • משלוח ע"י שליח
    27
  • סה''כ
    497