מדיניות החזרת מוצרים וביטולים
רכשתם מוצר באתר הולנדיה ואתם מעוניינים להחזיר אותו? אנחנו פה עבורכם!
אם קיבלתם מוצר שלא תואם את רצונכם או קיבלתם מוצר פגום תוכלו להחליף אותו למוצר תקין או להחזירו ולבטל את הקנייה בכמה צעדים פשוטים. כדי שנוכל לטפל בפנייתכם, שימו לב לדגשים הבאים:
ביטול עסקה ברכישה של מוצר במכר מרחוק, ייעשה תוך 14 ימים מיום קבלת המוצר, או מסמך הגילוי לפי המאוחר ביניהם.
2. בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה, בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול, למעט דמי ביטול בשיעור של 5% או 100 ש"ח לפי הנמוך ביניהם. על הצרכן להחזיר את המוצר על חשבונו לחברה.
3. בעת ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה, או בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה, לא ייגבו דמי ביטול, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול, והמוצר יוחזר לבית העסק על חשבון החברה.
4. המוצר יוחזר ככל שהדבר אפשרי באריזתו המקורית.
5. לחברה יש זכות לתבוע את הצרכן בשל ירידה בערך המוצר כתוצאה מהרעה משמעותית במצבו.
6. סייגים לזכות ביטול: לא ניתן לבטל רכישה של מוצרים פסידים, מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן וכן מוצרים הניתנים להקלטה, העתקה ושכפול שהצרכן פתח את אריזתם המקורית
7. בעסקת מכר מרחוק שנערכה עם צרכן שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, רשאי הצרכן לבטל את העסקה בתוך ארבעה חודשים מיום עשייתה, מיום קבלת הנכס או מיום קבלת המסמך הגילוי לפי המאוחר, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין העוסק לצרכן, ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית.
הזיכוי יתבצע לאחר החזרת המוצר בטווח שלא יעלה על 7 ימי עסקים.