מירי ומשה גונן
לכבוד
הנהלת הולנדיה
תודה והערכה
1. בתאריך 28/4/2017 רכשנו (אשתי ואני) במרכז המכירות שלכם בנשר שתי מיטות מתכווננות, 4 מנועים, עם מזרני תלת מימד אלסטיק.
2. לקראת הרכישה עשינו בחינה מעמיקה של השוק ובסופו של דבר החלטנו לרכוש מיטה שלכם מכמה סיבות:
א. שרות יוצא מהכלל שקבלנו מהעובדת שלכם, הגב' זיוה אזולאי (בפירוש גורם מרכזי מול שרות לא רציני שקבלנו אצל מתחרה מרכזי שלכם) שסייעה לנו באדיבות, בסבלנות רבה ובעיקר במקצוענות יוצאת דופן לבחור את המיטה המתאימה לנו ביותר וגם ידעה למצוא את
הגמישות הנדרשת שאפשרה לסגור הזמנה בסדר גודל כזה. התרשמנו מאוד מאמינותה וכנותה ומהזמינות שלה בכל שעה.
ב. איכות המוצר שלכם ובמיוחד המבחר העצום והעידוד שלכם לנסות את כל התצורות לפני קבלת ההחלטה – גם כאן, מעבר למדיניות יוצאת הדופן של החברה, בלטה זיווה בהיותה ה POC של החברה מולנו.
3. המתנתי עם מכתב זה מספר חודשים אחרי הרכישה כדי להתרשם מהמוצר ומהשרות לאורך זמן, והזמן שעבר רק חיזק את תחושתי שרכשתי מוצר מצויין מחברה יוצאת דופן. אציין כאן מספר התרשמויות שחוויתי עד כה:
א. המיטה מדהימה. איכות השינה השתפרה ובמיוחד השיפור בולט בנוחות קריאת ספרים, בצפייה בטלוויזיה ובמנוחה במיטה.
ב. שירות יוצא מהכלל של גוף השירות של הולנדיה: בלט מאוד בהתקנה עצמה (לבוש הטכנאים, המקצוענות שלהם, הדיוק) ובתגובה כשנשבר לי המכסה באחד מהשלטים: נשלח לי מייד שלט חדש ללא שאלות מיותרות.
ג. המשך התמיכה המצויינת של זיווה (למשל כשפניתי אליה עם הבעיה בנושא מכסה השלט, היא זו שפתחה קריאת שירות, כאשר ציפיתי שהיא תפנה אותי לגוף השרות, כמקובל…).
4. בשורה התחתונה – אני משוכנע שעשינו קנייה מצויינת. תודתנו מקרב לב והמון הערכה לזיווה. בורכתם שיש לכם עובדת מקצוענית, אדיבה ומסורה כזאת.
בברכה,