תה זה הקפה החדש

מוכנים? קפה – אאוט. תה – אין. לאחר פיתוח משותף עם הנטורופתים של מותג תה הפרמיום Te, הולנדיה מגישה-מציעה מעתה ללקוחותיה תה איכותי ומסוגנן בלבד, כחלק מקידום אורח חיים בריא. ואלה חליטות הבריאות החדשות: מיינד תה, חליטה איורוודית  של כורכום וקינמון, או גם תה לבן. מחכים לכם בסניפי הרשת

אורח חיים בריא
אורח חיים בריא ושינה איכותית

כשרוב העולם צורך קפה כדי להתעורר ולהגביר חיוניות, פורח לו מנהג חדש: יותר ויותר כוסות קפה מתחלפות בספלי תה טבעי, למטרות דומות – אבל הרבה מעבר. הבריטים מבינים דבר או שניים בתה, נכון?


הולנדיה, המקדמת אג'נדת אורח חיים בריא ושינה איכותית, חברה לשיתוף פעולה ייחודי עם יצרנית הבוטיק הישראלית Te, המתמחה בתה ובחליטות צמחים. מהלך זה נעשה כחלק טבעי מקידום אג'נדת אורח החיים הבריא, אותה מוביל אבי ברססט, מנכ"ל הולנדיה, מומחה שינה בינלאומי ונציג ארגון השינה העולמי בישראל. מהלכים בולטים נוספים לקידום אורח חיים בריא שהוביל בשנים האחרונות: אירועי יום השינה הבינלאומי מדי שנה וכן 3 ספרים מאת אבי ברססט העוסקים בשינה איכותית: "לילה במתנה", "נאפ – סוד השינה המושלמת" ו"ילדים, עכשיו לישון!".


כמהלך ישיר להפצת ספר ה-NAP, הקימה הולנדיה את התנועה לקידום שנת הנאפ, "נפנופ" הצהריים. העיקרון: מיקרו-נמנום צהריים קליל של עד 20 דקות, יכול להיות בדיוק הבוסט המשמעותי, לעובדים ולמנהלים, להמשך תפקוד יום ערני.


כחלק מאסטרטגיה זו, שיתוף הפעולה עם Te, מותג הפרמיום הישראלי בתחום התה, הוליד שלוש חליטות תה ייחודיות, טעימות ובריאות, המבוססות על צמחי תבלין ומרפא, פרחים ופירות. אלה יוגשו ללקוחות הולנדיה בסניפים, כחלק מסגנון האירוח והכיבוד החדש, ויתפסו את מקומן של קפסולות הקפה המוגשות כיום. השקת חליטות התה תחת המותג של הולנדיה משלימה חוויית לקוח חושית כוללת. למוצרי השינה האיכותיים וקו הניחוחות לחדרי השינה מצטרפת חוויית טעמים שתתרום גם להרגיע את הגוף והנפש.


אבי ברססט: "אנו חותרים להשלים את חווית הלקוח שלנו, בסניפי הרשת ובהמשך בבית הלקוח, לאחר רכישת מוצרי הולנדיה, באופן שיחבר את התה בצורה מושלמת לערכי המותג הולנדיה – קידום אג'נדת אורח חיים בריא ושינה איכותית. לכן, החבירה לחברת Te, יצרנית בוטיק ישראלית לתה וחליטות צמחים, היא המשך טבעי ליישום האג'נדה שלנו".


Te מפתחת חליטות טבעיות לחלוטין, לאחר מעל עשור של מחקר ואהבה לתה ע"י מקצוען התה שמעון שרבף, מתוך אמונה שהטבע הוא התרופה הטובה ביותר לגוף ולנפש. שרבף ערך מסעות בעולם, בהם מצא את מטעי התה האיכותיים ביותר, עבד עם מגדלי תה מקומיים והתמקצע בתהליך. בזכות כך, בכל חליטות הצמחים של החברה נמצאים עלים וצמחים מגידול מובחר וללא כל תוספים. אמנות התה במיטבה. לחברה מרכז מבקרים בבית אלפא, והיא מעסיקה הרבליסטים מקצועיים שיודעים לשייך כל תה וכל חליטה לצורך גופני כלשהו.

אז למה בעצם תה בריא לנו יותר? בדיוק כמו קפה, עלי התה מכילים קפאין. כמות הקפאין הגדולה בקפה (90-200 מ"ג לכוס) עוזרת לכיווץ כלי דם במוח וכך מפחיתה מיגרנות ועייפות. לעומתה, בתה, כמות הקפאין קטנה (25-37 מ"ג לכוס), ומנגנון השחרור איטי ומדורג, מה שמשאיר אותנו רגועים יותר, ואנחנו זוכים לאנרגיה בת קיימא לאורך זמן – ללא "ההתרסקות" המוכרת לאחר שתייה הגונה של קפה.


בעוד שתייה מרובה של קפה אינה מומלצת על-פי רוב, שתייה מרובה של תה דווקא מבורכת: האצת ניקוי רעלים, האטת תהליכי הזדקנות, הפחתת הרס תאים בגוף ומכאן ירידה משמעותית בסיכון לסרטן ולמחלות לב ומחלות כגון אלצהיימר, פרקינסון ודלקות פרקים. התה עשיר בנוגדי חמצון, שנלחמים ברדיקליים החופשיים בגוף, ואם זה לא מספיק, אז לפי הרפואה הסינית, למרות שאת התה שותים חם, הוא "מקרר" את הגוף ויכול לסייע בהורדת חום. מסביר את הקישור הישיר שיש לכולנו בין תה חם ומחלות חורף.


אז איזה סוגי תה מחכים לכם בסניפים?
 לאחר פיתוח משותף בהובלת הנטורופתים של חברת Te, הולנדיה תציע-תגיש ללקוחותיה מספר סוגים: חליטה איוורוודית אנטי דלקתית – כורכום וקינמון, תה לבן וחליטת מיינד תה, הכל בליווי הסבר על כל סוג וסגולותיו הבריאותיות. נרחיב:


חליטה איוורוודית – כורכום וקינמון: חליטה אנטי דלקתית ללא קפאין, העשויה מכורכום, קינמון, ג'ינג'ר, קליפות תפוז וגרגרי פלפל אדום. הכורכום ידוע ביתרונותיו הבריאותיים ושימושו הנרחב לאורך ההיסטוריה, ומקורו בדרום מזרח אסיה. צבעו הצהוב העז האופייני לו מוענק לו בזכות הכורכומין, הרכיב הפעיל בו. הוא עשיר בנוגדי חמצון ואנטי דלקתי, מסייע במצבי תסמונת מטבולית, דלקות פרקים, חרדה, ומקל על כאבי שרירים כתוצאה מפעילות גופנית ולכן מומלץ לספורטאים.

חברת Te

תה לבן: חליטת תה לבן הייחודית לחברת Te ולהולנדיה. התה הלבן בבסיסו עשוי מעלי צמח הקמליה הסיני שנקטפו אך ורק באביב, בעודם ניצנים המכוסים בפלומה לבנה – ומכאן שמו. חברת Te משתמשת בעלים שנקטפו בקטיף ידני, בשדות פרטיים שנבחרו בקפידה.

התה הלבן, שצבעו בכלל אדמדם בהיר וטעמו מתקתק , דל בקפאין ועשיר בוויטמין C. כמו חליטת הכורכום, גם הוא עשיר בנוגדי חמצון, ואף הוכח מחקרית שהוא מגן על הגוף מפני מחלות מסוימות ומפחית סיכון לסרטן ומחלות לב וכלי דם. מיוחסות לו גם תכונות אנטי בקטריאליות טבעיות, סיוע לירידה במשקל ואף חיזוק המערכת החיסונית. עוד הסבר הגיוני לקישור הישיר בין תה ומחלות חורף.


התה הלבן מומלץ לשתייה בבוקר או אחר הצהריים: טעים כשהוא מוגש חם או קר. הוא מגיע בכדורים לחליטה ישירה, אותה מומלץ להוציא לאחר 2-3 דקות, אחרת התה יהפוך מריר.

חליטת מיינד תה: חליטת קמומיל, מנטה, סרפד, תה ירוק, ג'ינגר וגדילן מצוי. מרגיעה ומסייעת לריכוז.

מוזמנים ממש בקרוב לחוויה מסוגננת על כוס Te בכל אחד מסניפי הולנדיה.


חברת Te מעסיקים במפעל אנשים עם מוגבלויות בתהליך האריזה, זו גם עוד סיבה בכך שבחרנו בהם כספק התה הבלעדי שלנו בהולנדיה.

בקרנו באתר שלהם וגלו עוד על עולם התה - לחצו כאן