מעצבים אתכם חלומות

הולנדיה הבית שמאפשר לכם לחלום , ליצור ולהגשים


חדר השינה הוא המקום בו עיצוב חלומות ושינה טובה נפגשים.

לכם כמעצבים ניתנה הזכות להיות אלו שמעצבים חלומות ולנו נותר לדאוג עבורם לשינה הטובה והמפנקת ביותר.

נעים מאוד ,

שמי דבורה ואני מנהלת את הקשר האישי עם האדריכלים והמעצבים בהולנדיה.

חדר השינה הינו המקדש האישי של כל אחד ואחת מאיתנו ,

זה המקום בו אנו מניחים מאחורינו את טרדות היום , ומאפשרים לעצמנו להתחדש באנרגיות וכוחות בזכות שינה טובה וחדר שינה מעוצב ,שכוללים מזרן ומיטה נוחים ומפנקים.

בדיוק מהסיבה הזאת , אנו משקיעים מחשבה רבה על הבוקר שלמחרת ולכן המעצבים שלנו נמנים עם השורה הראשונה בעולם העיצוב ובחרו עבור הלקוחות שלהם את החומרים , הטקסטורות והטרנדים המובילים בעולם .

בהולנדיה תמצאו סגנונות מגוונים  ונרחבים למיטות ומזרנים , ומענה מקיף לכל בית אותו תעצבו בהתאמה אישית ללקוחותיכם.


הולנדיה מאפשרת גם התאמה של בסיסי מיטה ומזרנים ללקוחותיכם למסגרות מיטה שמורכבות על ידי נגר , או שנרכשו במקום אחר -כך הלקוחות יקבלו את המעטפת המושלמת של עיצוב ונוחות.

אני מזמינה אתכם להתרשם מקולקציית המיטות המרהיבה שלנו ולהיכנס לאחד מסניפי הרשת לפגישת היכרות אישית לצד קבלת שי אישי עבורכם ממני .


להתרשמותכם מצרפת את המעצבים שעושים את הכל כדי שאתם תוכלו לעצב את חדר השינה החלומי ללקוחותיכם .

אגב, על מנת להתעדכן בחידושים בעולם השינה ולהתעדכן בטיפים ועצות הקשורים בשינה הצטרפו למועדון האדריכלים והמעצבים של הולנדיה, להצטרפות קלה ומהירה מלאו את הפרטים כאן בעמוד.

אני מזמינה אותך להיכנס לאחד מסניפי הרשת לפגישת היכרות אישית איתי  לצד קבלת שי אישי עבורכם ממני .

מחכה לשמוע ממך ולהיפגש בקרוב.

Whatsapp free icon לשירותכם מצ"ב קישור ישיר לשיח איתי בכל נושא       

הצטרפו למועדון האקסקלוסיבי של
משפחת המעצבים והאדריכלים בהולנדיה

עולם של עיצובים, מעצבים וסגנונות מהעולם
johan van angle
מיטת ה NOBLE עוצבה על ידי המעצב johan van angle מרוטרדם ועשויה מעץ אלון איכותי מאוד שיחזיק לשנים רבות. בשביל לשמור על אריכות ימים של המסגרת בנו מתכת פנימית שמחזיקה את המסגרת מה שמבטיח עמידות לשנים רבות.המיטה בעיצוב חדשני, נקי ובמראה של מיטה מרחפת עם דגש על כל פרט ופרט במיטה כך שנוצרת הרמוניה מושלמת בין כל מרכיבי המיטה.
מיטת ESSENTIAL
עוצבה ותוכננה ע"י צמד המעצבות מברלין Köhler ו Wilms. זוכת פרסי העיצוב Red Dot Design Award Good Industrial Design , IF Product Design Awardבזכות מגוון רחב מאד של צבעים ואפשרויות עיצוב המיטה יכולה להתאים לכל חדר שינה.תורמת לשינה טובה לכם ולסביבה טובה יותר לכולנו. ניתנת למחזור מלא ל- 100%, בזכות שימוש בחומרים נקיים לגמרי כמו עץ, פלדה ואלומיניום.
מיטת NOA
מיטת NOA מבית AUPING העולמית עוצבה בשיתוף פעולה עם המעצבת הדנית הנודעת אווה הרלו.העיצוב נעשה עם הרבה אהבה ותשומת לב לחומרי הגלם ועמידות המוצר לשנים רבות כחלק מתפיסת העולם שלה.המיטה מעוצבת בהשראה נורדית מודרנית ומיוצרת מעץ כבמסורת הריהוט הנורדי.כל חלקי המיטה מורכבים עם מחברים נסתרים למראה נקי ויפה.
מיטת NOA