רשת הולנדיה הוכרזה כ"מצטיינת השירות וחוויית הלקוח של ישראל" לשנת 2024
זוהי זכייתה השנייה ברציפות של הולנדיה בפרסי ההצטיינות בשירות של BRAVO. חותמת האיכות של BRAVO מוענקת בכל שנה מחדש לחברה, שהיא "מספר 1 בשירות" בקטגוריה שלה. איך קובעים מי מצטיין בשירות? מכון המחקר הבינלאומי קנטאר עורך בכל שנה מחקר בקרב 2,000 ישראליות וישראלים, ובודק לאיזו חברה יש את הלקוחות הכי מרוצים והכי שבעי רצון. במחקר שנערך בחודש פברואר 2024 נמצא, שרשת הולנדיה זוכה לשיעורי שביעות הרצון וההמלצה הגבוהים ביותר בקטגוריית "רשתות שינה ומזרנים" עם יותר מ-93% לקוחות מרוצים.
שרות לקוחות מתחיל מהראש ומחלחל לכל עובדי החברה בכל הדרגים!
בהולנדיה אנחנו מאמינים ששרות לקוחות הוגן, שקוף וכזה שניתן מהלב הוא הדבר החשוב ביותר להצלחת החברה ושמירה על מעמדה כמובילת שוק בתחומה. ולכן מושקעים משאבים רבים בלמידה, בקבלת משובים מהלקוחות ומקשרים עם גופים המקדמים שרות לקוחות הוגן כמו אמון הציבור בו אנו חברים כבר יותר מעשור.