הורוסקופ שינה: תנוחות בשינה ומה הן אומרות עליכם

הורוסקופ שינה: תנוחות בשינה ומה הן אומרות עליכם

לכולנו יש דרך ייחודית לישון, ובכל לילה אנחנו כמעט תמיד מתמקמים בתנוחה המועדפת עלינו לפני שאנחנו עוברים לארץ החלומות. אבל מה תנוחות השינה האלה אומרות עלינו? מדעני שינה ופסיכולוגים מנסים כל הזמן להבין את תבניות והרגלי השינה שלנו, ולכן טמפור החליטה לבחון כמה מן התאוריות הפופולריות ביותר...

הורוסקופ שינה

תנוחת השינה הנפוצה ביותר: התנוחה העוברית

יתכן שאין זה מפתיע אתכם שתנוחת השינה הנפוצה ביותר אצל מבוגרים היא זו שאנו מאמצים כאשר אנחנו גדלים ברחם אמנו – התנוחה העוברית. בכל לילה, מעל 41% מן המבוגרים מתגלגלים על הצד, מקפלים את ברכיהם לכיוון החזה ומכופפים את הראש כלפי מטה. אבל מה זה אומר על האישיות שלהם?

אנשים הישנים בתנוחה עוברית יכולים להיות דאגנים ועסוקים במחשבות יתר, למרות שחיצוניותם הנוקשה מרמזת את ההפך. התנוחה העוברית מראה שבזמן השינה האדם חוזר לאזור הנוחות שלו, אולי לאחר יום לחוץ או קשה. 

שנת לילה בתנוחה זו יכולה להותיר אותו בתחושת רעננות כשהוא מתעורר. שינה בתנוחה כה מנחמת מסייעת בהרגעת דאגות ומכינה אתכם ליום שלפניכם. 

תנוחות שינה אחרות ומה הן אומרות 

בעוד שהתנוחה העוברית היא הפופולרית ביותר בפער גדול, להלן כמה תנוחות אחרות שאולי תזדהו עמן: 

המשתוקק – ישן על הצד כשזרועותיו מתוחות קדימה. 

בעל אופי מורכב, ומותח את ידיו כדי לרדוף אחר החלומות שלו או באופן פרדוכסלי להירדף על ידם. המשתוקקים הם אופטימיים אך ציניים – ולעתים קרובות הם המבקרים הגרועים ביותר של עצמם. עליהם לזכור לאמץ גישה חיובית כשהם מנסים להשיג את מטרותיהם!

החייל הישן – 8% מן המבוגרים ישנים על הגב כשזרועותיהם לצדי הגוף. 

באופן הדומה מאד לתנוחת השינה שלו, החייל הישן הוא לעתים קרובות מאופק. הוא עשוי להיות שקט בחיי היומיום, וכמו חייל, יש לו תקנים מוסריים גבוהים עבור עצמו ועבור אחרים. 

כוכב הים – תופס את מרבית המיטה מכיוון שגפיו פרושות לכל הצדדים!

על אף שכוכב הים אינה תנוחה פופולרית אצל בן או בת הזוג, כי הוא תופס לעצמו את רוב המיטה, לעתים קרובות אדם זה הוא חבר טוב במיוחד. הוא פתוח, כנה ותמיד מוכן להקשיב. 

תנוחות שינה אחרות ומה הן אומרות

בול העץ – 15% מאתנו ישנים כמו בול עץ, כמו שאומר הביטוי, כלומר על הצד עם הזרועות כלפי מטה. 

בול העץ הוא ידידותי וחברותי, והוא פופולרי בקרב חבריו ומשפחתו. למרות שהוא עלול להתעורר עם תחושת נוקשות, הוא בדרך כלל טיפוס חסר דאגות! בול העץ עלול לפעמים להיות מקובע בדרכיו, למרות שחשוב מאד ללמוד להרגיע את הגוף והנפש!

נפילה חופשית – אדם זה ישן על הבטן, עם הפנים למטה ועם הזרועות מתחת לכרית. התנוחה הכי פחות נוחה!

אנשים כאלה הם אמיצים וחברותיים. עם זאת, כמו שמרמז שמה של תנוחת השינה שלהם, לעתים קרובות הם אינם בשליטה על חיי היומיום שלהם. קשה להם להבין מצבים קשים, וזה גורם להם להתעורר בחרדה. עליהם להתמודד עם החיים באופן חזיתי, להשתמש במצנח, ולקחת מחדש את השליטה!

החושב – ישן בתנוחה עוברית עם כף היד מתחת לסנטר. 

החושב מחובר לרגשותיו, בין אם הוא שמח או עצוב. בכך שהוא חוזר לתנוחה העוברית, הוא מעניק לעצמו נחמה כשהוא זקוק לה. חשוב שהחושבים לא יתנו לרגשותיהם להשתלט עליהם!

הבוהה בכוכבים – ישן על הגב עם הידיים מאחורי הראש.

אם אתם ישנים בתנוחה זו, רוב הסיכויים שאתם אנשים ספונטניים וזורמים. אתם מבינים את חשיבותה של חברות, ותמיד תהיו שם כשצריכים אתכם. הכוכבים שלכם תמיד בהתאמה לחברים שלכם, ויש להם מזל גדול להכיר אתכם!

מחבק הכריות – נוחות אולטימטיבית עטופה בתמיכה.

תנוחת שינה זו צועקת "התכרבלות", בין אם אתם מחבקים את הכרית או מקופלים לכדור כשהשמיכה עוטפת אתכם. הדבר שהכי חשוב למחבקי כריות הוא מערכות יחסים, בין אם מדובר על שמירה על קשר חזק עם המשפחה והחברים או על קרבה לשותפים לעבודה. מערכות יחסים נמצאות אצלם מעל כל דבר אחר!

בפעם הבאה שתתכרבלו על גבי מזרן של הולנדיה טמפור, חשבו על תנוחת השינה שלכם והאם היא מתאימה לאחד מסוגי האישיות לעיל!

מהי תנוחת השינה הקבועה שלכם? האם היא תואמת לאישיותכם?