המוצר שיחמם לכם את המיטה - לא מה שציפיתם…

הימים הקרים האחרונים הזכירו לנו נושא חשוב - חימום במיטה. אנשים רבים המעוניינים להיכנס למיטה חמה, משתמשים בסדין חימום חשמלי. לצערנו, מדובר בסכנה של ממש. סדיני החימום החשמליים בנויים כך שקצר קטן באחד מן החוטים יכול להתפשט במהירות ולהעלות באש את הסדין כולו. אנחנו ממליצים שלא להשתמש בפתרון הזה. 


נכון, חברת הולנדיה אמנם נחשבת לחברת "ההייטק של השינה", מעצם העובדה שאנחנו לא מפסיקים להשתכלל, לפתח ולהתפתח על מנת להביא לכם את חווית השינה המתקדמת ביותר, אבל גם אנחנו יודעים שלפעמים צריך לחשוב פשוט, ללכת אל המוכר והטוב.


בקבוק מים חמים. כן כן, קראתם נכון. אותו בקבוק מים מגומי הוא הפתרון הנכון ביותר לחימום המיטה שלכם. מדובר במוצר זול ואמין, אשר מספק חימום ארוך ובעיקר בטוח. בקבוקי הגומי של היום מגיעים במגוון גדלים ועיצובים, ואנחנו ממליצים (בחום) להשתמש בהם. 


כמו עם כל מוצר, בדקו היטב את מצב הבקבוק מדי פעם, היו עירניים לשחיקות והתבלות, ובכל מקרה החליפו את הבקבוק אחת לשנתיים-שלוש כדי למנוע תקלות. כדי להגן גם על המזרן שלכם מדליפות, ניתן להוסיף מגן מזרן בלתי חדיר למים, אשר יספק לכם עוד שכבה של הגנה. העיקר שתהיה לכם שינה טובה, חמימה ובטוחה.

המוצר שיחמם לכם את המיטה לא מה שציפיתם