לא בטוחים איזה מיטה לרכוש? כל האפשרויות במקום אחד!

בחירת מיטה יכולה להיות בחירה לא כל כך פשוטה, שכן עומדות לרשותכם לא מעט אפשרויות. על מנת שתוכלו לעשות בחירה שתהיו שלמים איתה, אתם תהיו מוכרחים להכיר את כל האופציות – כך תוכלו לדעת כי הבחירה שאתם עושים היא הבחירה הנכונה. אנו נציג בפניכם את סוגי מיטות שונים שתוכלו למצוא אצלנו בהולנדיה, כך תוכלו לדעת מראש איזה בחירה הכי מתאימה לכם.

סוגי מיטות

  • מיטות מתכווננות – מדובר על סוג המיטות הנפוץ ביותר. היתרון במיטה הזאת בהשוואה למיטות אחרות הוא שתוכלו לכוונן את החלק העליון של המיטה על פי הצרכים שלכם. כך תוכלו לצפות בטלוויזיה ולבצע כל פעולה שתיראה לכם לנכון. תוכלו להתאים את הגובה המתאים גם לגב, לרגליים ולכל תנוחה אשר תרצו באותו רגע.

  • מיטות זוגיות – מדובר על מיטות רחבות במיוחד המגיעות במספר גדלים, המיטה הזאת מתאימה במיוחד לזוג שרוצה לישון ביחד. מיטה זוגית מעוצבת ומפנקת שתתאים לחדר השינה שלכם, והכי חשוב עם מזרן שיותאם לצרכים של שני האנשים הישנים עליה.

  • מיטות עם הפרדה יהודית – מיטה שמיועדת בעיקר לציבור הדתי, כך שהם יוכלו לישון בדיוק על פי ההלכה. מדובר על מיטה זוגית שמופרדת לשתי מיטות יחיד, כך שבעת הצורך ניתן להפריד את המיטות או לחבר בניהן. האפשרות הזאת יכולה להיות רלוונטית עבור עוד אנשים שונים.
  • מיטות עם ארגז מצעים – אחסון זה אחד מהדברים החשובים ביותר, אפילו כאשר אתם רוכשים מיטה – אתם צריכים לחשוב על זה. תחשבו כמה מקום יש לכם לאחסון מתחת למיטה, אז למה שלא תנצלו אותו? מדובר על מיטה שמגיעה עם ארגז מצעים שבו תוכלו לאחסן גם ציוד.

היתרונות ברכישת מיטות בחברת הולנדיה

  1. איכות ללא פשרות – אצלנו בחברת הולנדיה לא מתפשרים על האיכות, בטח כאשר מדובר על המיטה שלכם.
    המיטה היא המקום שבו אתם מבלים לא מעט משעות היממה, כך שגם לכם אסור להתפשר.

  2. מיטה בהתאמה אישית- בחברת הולנדיה תוכלו למצוא היצע ענק של מיטות, כך שתוכלו לבחור את המיטה שעונה בדיוק לצרכים שלכם. בין אם מדובר על מיטות מתכווננות או על מיטות מסוגים אחרים.

  3. ייעוץ מקצועי על ידי אנשי מקצוע - בחברת הולנדיה מאמינים כי אין סיבה שתקבלו החלטות כל כך חשובות לבדכם, החברה תצמיד אליכם איש מקצוע מנוסה שיסייע לכם לבחור את המיטה שהכי מתאימה לכם.