מזרנים של הולנדיה - הרבה מעבר לעוד רהיט

על פניו, מזרן נראה כמו רהיט תמים למדי. מזרן שנקנה בהשקעה מינימלית (הן מבחינת כסף והן מבחינת זמן ומאמץ) נראה דומה למדי למזרן שהושקעה בו חשיבת אנוש, במיוחד אם המזרן עומד מכוסה בסדין. לעומת זאת, כדי להרגיש את ההבדל בין מזרנים טובים ובין מזרנים שהם פחות טובים, הפתרון הוא אחד – לישון על זה לילה ולתת לגב להגיד את שלו לאחר שהבוקר עולה. 

הולנדיה – מעצמה של מזרנים לא פחות ולא יותר

אם תתנו לישראלי הממוצע לזרוק לחלל האוויר שמות של יצרני מזרנים, סביר להניח שהשם הולנדיה יהיה אחד השמות הראשונים שיעלו, אם לא הראשון. בכל זאת, מדובר במותג מוכר ואהוב במיוחד בישראל.

כך, השם עושה את דרכו מפה לאוזן והאדם קונה מזרן של הולנדיה, הוא מרגיש שהמזרן שיפר לו משמעותית את איכות השינה, וכשחבר או מכר מבקש ממנו המלצה, זה השם שיעלה, בלי לחשוב פעמיים. בעינינו, השיטה הזאת אף פעם לא מאכזבת, ובכל פעם מחמם לנו את הלב מחדש לגלות שהשם שלנו עד כדי כך בולט ועד כדי כך אהוב.

בעינינו, אחת הסיבות המרכזיות להצלחה הזאת, אם לא העיקרית בהן, היא אהבת אמת למה שאנחנו עושים. ככה זה כשאנחנו אוהבים עד כדי כך את עולם המזרנים – רואים את זה.

כל מזרן הוא מלאכת מחשבת של ממש, שמשלבת מידע ארוך-שנים שהצטבר למומחים שלנו, השקעה, פאשן ומחשבה על כל פרט ופרט. עניין נוסף שאנחנו לא מתפשרים עליו בשום אופן הוא הטכנולוגיה. בעינינו טכנולוגיה היא גולת הכותרת. בכל יום כמעט צץ ועולה מחקר חדש שטוען שנמצא הסוד לשנת הלילה המושלמת. אנחנו עוקבים אחרי המחקרים הללו בדריכות, מסננים את הטובים והאיכותיים שבהם, ומסיקים מסקנות. מי נהנה מאותן מסקנות שהושגו? אתם, כמובן.

השמות שאומרים את הכל

אם יצא לכם כבר לרדת לפרטים, אולי שמעתם על מזרני TEMPUR שמאופיינים בטכנולוגיה פורצת דרך שנמצאת בשימוש NASA, לא פחות ולא יותר. אולי גם יצא לכם לשמוע על מזרניTALALAY  LATEX, שטומן בחובו טכנולוגיה חדשנית, ובאותה נשימה גם עצי גומי שעושים את דרכם כל הדרך מדרום מזרח אסיה עד אליכם. 

בכל מקרה, דבר המשותף לכל אלה הוא נושא הטכנולוגיה. אנחנו לא מתפשרים על טכנולוגיה שהיא לא חוד החנית של הרגע. כמה שיותר מחקרים, כמה שיותר חידושים – מבחינתנו בחברת הולנדיה זה הדבר החשוב ביותר, על מנת להשיג לכם את איכות השינה האולטימטיבית.

בעת קניית מזרן או כל רכוש הביתה, ממליצים לכם לבדוק על כספת מקצועית לטובת הגנה על מוצרי יקרי ערך.