סובלים מנדודי שינה? אולי הגיע הזמן לרכוש מזרן חדש!

סובלים מנדודי שינה? יכולות להיות לכך לא מעט בעיות, בעיות שאתם תצטרכו להבין אותן וכמובן לטפל בהן. שינה לא אידיאלית עלולה להשליך על התפקוד במהלך היום, ולהביא אתכם למצב שבו אתם תתקשו לתפקד כנדרש. לעיתים החלפת מזרנים היא הפתרון האידיאלי, ולעיתים יש פתרונות אחרים שיכולים לשפר את המצב. אז איך תוכלו להתחיל לישון כמו שצריך כבר מהלילה הקרוב? יש לנו כמה טיפים שיכולים לשנות את המצב. לעיתים רק החלפת מזרון לא תפתור את נדודי השינה שעשויים כבר להטריד אתכם מאוד.
 

  • השתדלו לא ללכת לישון מאוחר – לא משנה כמה סידורים יש לכם וכמה מתחשק לכם לטרוף את העיר, אם אתם צריכים לקום מוקדם – אל תתפשרו על שעות השינה שלכם. תדאגו לישון בכל לילה בין 7-8 שעות, ואל תדחקו את עצמכם למצב שבו אתם צריכים להילחם על שעות השינה.
     
  • היפרדו מהנייד כחצי שעה לפני השינה – לא תמיד צריך להחליף מזרן, לעיתים דווקא הנייד הוא הבעיה. רצוי שתניחו אותו בצד כחצי שעה לפני השינה, כך תוכלו לאפשר למוח שלכם להירגע לקראת השינה – כך גם תוכלו להירדם טוב יותר.
  • אל תשתו קפה לפני השינה – אפילו אם אתם מכורים לקפה, אך השתדלו שלא לשתות קפה לפני השינה. הקפאין יגרום לכם להיות מאוד ערניים, ואתם תתקשו להירדם דבר שעלול להביא אתכם למצב שבו תסבלו מנדודי שינה ולא תצליחו להתגבר עליהם כל כך מהר.
     
  • החליפו מזרון במיטה – לעיתים אתם תפעלו בדיוק כמו שאתם צריכים לפעול, אך בפועל לא תצליחו להירדם. אולי זה דווקא המזרן שעליו אתם ישנים, תוכלו למצוא מבחר ענק של מזרונים לבחירתכם. תבחרו את המזרן שאיתו אתם תוכלו להירדם כמו שצריך בכל לילה מבלי שיהיו לכם בעיות.

  • תעשו תרגילי יוגה לפני השינה – זה אומנם עשוי להישמע לכם מעט מוזר, אך בפועל לא מעט אנשים מספרים כי זה עוזר להם להירדם. תתרגלו תרגילי יוגה לפני השינה, כך תוכלו להרגיע את הגוף לפני השינה. יש לא מעט סרטוני הדרכה שבאמצעותם תוכלו לדעת איך לבצע את התרגילים כנדרש.
     
  • אל תשאירו דברים לא פתורים – אפילו אם יש לכם מזרן נוח ואיכותי, אתם תסבלו מנדודי שינה אם תשאירו דברים לא פתורים. לכן לפני שאתם עולים על המיטה, תשתדלו לפתור את כל העניינים שעשויים להדיר את השינה מעיניכם – כך תוכלו להיות בטוחים שמצפה לכם שינה מעולה.